Marketing X Business

AI u marketingu: Primjeri koji će pomoći vašem timu danas

N. D.

(Foto: LinkedIn)

Nije pitanje “da li” će umjetna inteligencija (AI) donijeti vrijednost za vaš tim, već “gdje”. Evo područja i funkcija koje treba razmotriti. Je li vaš marketinški tim umoran od slušanja o AI? U određenoj mjeri, svi jesmo. To je dio hype ciklusa svake nove tehnologije.

Marketing timovi su sada okruženi AI. Dolazi iz svih pravaca. Najvažnije je da je uvođenje ChatGPT-a stavilo AI u ruke skoro svakome ko je želi da ga koristi.

Ali ChatGPT je daleko od jedine AI igre u gradu. Sada postoji bezbroj alata sa AI-om koji su dostupni trgovcima koji pomažu u povećanju produktivnosti, automatizaciji ručnih zadataka, analizi podataka i još mnogo toga.

Srećom za marketinške stručnjake i poslovne korisnike u drugim oblastima poslovanja, prodavci softvera se brzo kreću da inkorporiraju AI u svoje postojeće aplikacije. To znači da će usvajanje AI zahtijevati manje kopiranja i zamjene alata i traženja budžeta u odnosu na druge nove tehnologije.

Infuziranje aplikacija s AI također znači da će AI asistenti i kopiloti koje sada vidimo vjerovatno postati samo još jedan dio funkcionalnosti naših martech platformi u dogledno vrijeme. Postoji i vjerovatnoća konsolidacije u AI prostoru, kao i kontinuirano uvođenje alata dizajniranih posebno za industrije poput marketinga. Sve je to dio životnog ciklusa tehnologije.

U ovom trenutku, trgovcima ne nedostaje opcija AI za razvrstavanje, bilo kao samostalne aplikacije ili kao funkcionalnost u svom postojećem nizu. Alati sa AI-om koje vaš tim koristi zavise od onoga što pokušavaju učiniti i od pristupa koji imaju alatima koji će im pomoći u tome.

Prednosti AI za marketinške organizacije

Prema istraživanju The Conference Boarda i Ragan Communicationsa, 68% marketinških stručnjaka koristi AI barem “ponekad” u svom svakodnevnom radu. To nije iznenađenje. Mnogi trgovci se s ponosom upoređuju sa „švicarskim noževima“ — krećući se od zadatka do zadatka, od rada sa podacima do kreiranja sadržaja. To znači da se redovno okrećete neograničenom broju alata i funkcija koje pokreće AI kako biste sve to učinili.

Poboljšana efikasnost

Koliko stvari koje radite svakodnevno možete učiniti brže uz malu pomoć AI? Svi smo krivi što provodimo značajan dio svog vremena na upravljanje našim kalendarima, aplikacijama za razmjenu poruka i sastancima umjesto da radimo posao koji trebamo obaviti.

Postojeći AI asistenti pomoći će vam da upravljate vašim kalendarom i listama obaveza, oslobađajući to vrijeme za vrijedan posao. Jasper će vam pomoći u istraživanju i kreiranju kopija za kampanje i objave na društvenim mrežama. Zrno će vam pomoći da bolje bilježite na sastancima. Ovo su važni zadaci u svakodnevnom radu prosječnog trgovca, ali obično troše više vremena od vrijednosti koju isporučuju.

Poboljšano ciljanje

Kada kombinujete AI sa prediktivnom analitikom, omogućavate dublju, bržu segmentaciju podataka o klijentima. AI će pomoći klasificirati kupce u prave ciljne grupe ili ličnosti na osnovu podataka koje ste prikupili. AI će vam čak pomoći da isplanirate sljedeću ponudu, akciju ili korak na putu njihovog kupca.

(Foto: FSB)

Platforme podataka o kupcima (CDP) brzo dodaju AI mogućnosti kako bi pružile bolji uvid u preferencije i aktivnosti kupaca.

Marketing copywriting sa AI

Pisanje teksta za oglase, društvene mreže, e-poštu i još mnogo toga svakodnevni je zadatak za mnoge trgovce. Svaka od ovih taktika ima različite zahtjeve u pogledu dužine, tona i funkcije. Razvijanje čvrste ideje, ponavljanje vašeg puta kroz različite verzije i primjena pobjednika na svaku taktiku ili kanal zahtijeva vrijeme. Alat sa umjetnom inteligencijom kao što je ChatGPT ili Jasper može pomoći.

Mnogi AI alati koji pomažu trgovcima da kreiraju funkciju kopiranja donekle poput terapeuta, posebno ako se borite da pronađete pobjedničku ideju. Jednostavno objasnite botu detalje o svom proizvodu, vašoj ciljnoj publici, tonu poruke i svim ograničenjima u pogledu znakova ili broja riječi. U najmanju ruku, ovi alati će vam pomoći da započnete.

Analiza podataka pomoću AI

Današnji trgovci su okruženi podacima. To je rezultat mjerenja kampanja, izvještaja o stvaranju potencijalnih kupaca, marketinških kampanja putem e-pošte i obrazaca za web stranice. Bez alata koji pomažu vašem timu da shvati podatke, uglavnom je beskorisno.

Podjednako je problematično, međutim, koliko dugo može potrajati za analizu velikih skupova podataka. Vrijeme koje je potrebno za razvoj uvida je vrijeme provedeno bez primjene tih uvida u djelo. Kao što je ranije spomenuto, AI će pomoći vašem marketinškom timu da automatizira nekoliko dugotrajnih ručnih zadataka. Analiza podataka je još jedan primjer gdje AI radi kao akcelerator.