Bloomberg Adria
Ananas e-commerce planira širenje na bosanskohercegovačko tržište, najavio je za Bloomberg Adriju CEO Ananas E-commercea Marko Carević.
– Poslije uspješno lansiranog Ananasa u Sjevernoj Makedoniji slijedi širenje na tržište Crne Gore, a zatim i Bosne i Hercegovine, rekao je Carević.
Ananas e-commerce je platforma koja povezuje kupce i prodavce. Uz savremenu tehnologiju i inovacije, kupovina preko Ananasa će postati sinonim za jednostavnost, pouzdanost i pristupačnosti, navodi se na njihovoj stranici.
– Naši planovi su da uspostavimo funkcionalan poslovni ekosistem, primijenimo stečeno znanje s već osvojenih tržišta i posljedično potrošačima pružimo novu razinu online trgovine, a trgovcima pouzdanu partnersku platformu preko koje će moći unaprijediti i razviti svoje poslovanje, dodao je Carević.
Prema istraživanjima na bh. tržištu u segmentu e-commercea, u naredne četiri godine očekuje se rast koji prelazi 10 posto. Također, 43 posto korisnika interneta na bh. tržištu je već nešto kupilo online.
– Ovi podaci su jasan pokazatelj ogromnog potencijala koji ovo tržište ima, ističe Carević.
– Kada uspostavimo pravu i kompleksnu marketplace platformu kakvu BiH zaslužuje, s transparentnom ponudom, razvijenim logističkim uslugama, olakšanim procesima, ovaj potencijal će samo još više rasti i sve više potrošača, ali i trgovaca će se okrenuti online trgovini, dodao je.
Carević navodi kako žele, kao i na svakom drugom tržištu, prije svega i potrošačima i trgovcima približiti prednosti online trgovine, razviti stabilan marketplace i pružiti izvanredno korisničko iskustvo.
– Uspostavljanje širokog asortimana, više načina plaćanja i različitih načina dostave su prioritet i odatle polazimo, a paralelno s tim ćemo raditi na svim naprednim funkcijama zbog kojih Ananas već jeste lider na tržištu u Srbiji i Sjevernoj Makedoniji, zaključio je.