N. DEMIROVIĆ
Kako poručuju iz bh. kompanije Deltron, od 1995. godine stoje uz svoje kupce kao pouzdan partner u osiguranju ugodnih životnih i radnih uvjeta, svakodnevno nudeći kvalitetna rješenja na području termotehničkih instalacija, prvenstveno klimatizacije, grijanja, hlađenja i ventilacije.
U razgovoru za Marx.ba, Anel Husović, direktor ove uspješne govorio je o proizvodnji, situaciji na tržištu, planovima, resursima…
Koje proizvode i usluge nudi Deltron, koji su to brendovi?
– Mi smo veleprodajna kompanija specijalizirana za pružanje širokog spektra proizvoda i usluga u području klimatizacije, grijanja i hlađenja. Naša ponuda nije samo ograničena na prodaju, već smo i stručni savjetnici koji pružaju najbolja rješenja za održavanje optimalne temperature u svim vrstama objekata. Nudimo cjelovitu podršku i usmjeravanje našim klijentima kako bi im pomogli u odabiru i implementaciji najefikasnijih sistema klimatizacije, grijanja i hlađenja, prilagođenih njihovim specifičnim potrebama. Naš tim stručnjaka posvećen je pružanju vrhunske usluge i podrške kako bismo osigurali zadovoljstvo i dugoročno povjerenje naših klijenata. Vodeća smo kompanija u KGH industriji na Hrvatskom i BiH tržištu u polju distribucije KGH opreme,servisa i održavanja te smo ponosni činjenicom da smo u mnogim pozitivnim stvarima „trend setteri” i „benchmark”. Generalni smo i ovlašteni distributer brandova Mitsubishi Electric, Gree,Azuri i Thermoscreens za tržište Bosne i Hercegovine.
Postoje li specifični proizvodi ili usluge koji su u fokusu Deltrona?
– Naša veleprodaja nudi sveobuhvatna rješenja u području klimatizacije, grijanja i hlađenja, obuhvatajući širok spektar proizvoda i usluga. Naš asortiman uključuje klima uređaje, toplotne pumpe, VRF (varijabilni protok rashladnog sredstva) sisteme, klima uređaje posebno prilagođene za upotrebu na brodicama, kao i odvlaživače zraka. Bez obzira na specifične zahtjeve ili tip objekta, nudimo visokokvalitetna rješenja koja odgovaraju potrebama naših klijenata. Naš stručni tim stoji na raspolaganju kako bi pružio savjete, podršku i tehničku ekspertizu kako bi osigurali najbolje moguće rješenje za svaku situaciju. Specifičnost usluga naše kompanije leži u fokusu na educiranju i kreiranju novog kadra. Naš pristup je usredsređen na pružanje visoko personalizovanih obuka i programa koji osnažuju pojedince da postanu stručnjaci u ovoj oblasti. S posebnim naglaskom na inovaciju i napredne metode učenja, radimo sa klijentima kako bismo identifikovali njihove potrebe i prilagodili naše usluge kako bi im omogućili da postignu vrhunske rezultate. Ovo nas čini pouzdanim partnerom u razvoju kadrova koji su spremni za izazove savremenog tržišta rada.
Koliko je specifično tržište BiH i koji su izazovi?
– Imajući u vidu da djelujemo na tržištu Bosne i Hercegovine, važno je istaknuti da je ovo tržište prilično izazovno, poput mnogih drugih tržišta diljem svijeta, te da ima svoje specifičnosti. Razumijemo složenost poslovanja u ovom okruženju i prilagođavamo se lokalnim zakonima, propisima i kulturi. Naša posvećenost pružanju vrhunske usluge i podrške našim klijentima ostaje nepokolebljiva, bez obzira na izazove koje možemo susresti. Uzimajući u obzir te specifičnosti, mi kontinuirano radimo na prilagođavanju naših proizvoda, usluga i strategija kako bismo uspješno odgovorili na zahtjeve tržišta i zadovoljili potrebe naših klijenata u Bosni i Hercegovini.
Možete li podijeliti neke reference ili primjere projekata koje ste uspješno izveli?
– Naša referentna lista objekata je impresivna i obuhvata raznolike projekte širom Bosne i Hercegovine. Međutim, smatramo da je najbolja referenca svaki zadovoljni krajnji korisnik naših usluga i uređaja. U konačnici, zadovoljstvo naših klijenata i njihovo povjerenje u našu kompaniju su najvažniji pokazatelji uspješnosti. Stoga se ponosimo time što smo izgradili reputaciju pouzdane i stručne kompanije koja pruža vrhunske proizvode i usluge. Nastavit ćemo raditi s istim entuzijazmom kako bismo i dalje ispunjavali očekivanja naših klijenata i pružali im najbolje moguće rješenje za njihove potrebe u području klimatizacije, grijanja i hlađenja.
Kako bi opisali energetsku efikasnost uređaja koje nudite?
– Važno je istaknuti da energetska efikasnost naših proizvoda može varirati, ali u svakom slučaju, naši uređaji prevazilaze očekivanja korisnika. Neki proizvodi imaju izvanredne performanse u štednji energije, dok drugi možda nisu toliko efikasni, ali u globalu, svi naši uređaji pružaju visok nivo energetske efikasnosti koji je iznad prosjeka. Ovo često razbija predrasude ljudi da su uređaji koji koriste obnovljive izvore energije neefikasni. Naš cilj je pružiti proizvode koji su ekološki prihvatljivi, ali istovremeno i ekonomični za krajnje korisnike. Stoga se trudimo da svaki proizvod koji nudimo ima optimalnu ravnotežu između energetske efikasnosti, performansi i ekonomske isplativosti.
Mogu li se vaši uređaji integrirati s drugim pametnim kućnim sistemima?
– Svi modeli klima uređaja i toplotnih pumpi iz našeg portfolia opremljeni su WiFi modulom, omogućavajući pristup putem WiFi-a. Ovaj napredni dodatak čini naše uređaje kompatibilnima s konceptima pametnih kuća, omogućavajući korisnicima daljinski nadzor i kontrolu temperature i postavki putem svojih pametnih uređaja. Osim toga, za veće i složenije sisteme, naši proizvodi pružaju dodatnu funkcionalnost putem integracije s BMS-om (Building Management System), što omogućava centralizirano upravljanje i kontrolu sistema grijanja, hlađenja i klimatizacije u velikim objektima ili kompleksima. Ovaj holistički pristup pruža korisnicima maksimalnu fleksibilnost i praktičnost u upravljanju njihovim sistemima, uz naglasak na efikasnosti i udobnosti.
Šta vidite kao najveći potencijal Deltrona?
– Naša kompanija prepoznaje da najveći potencijali leže u našim zaposlenicima. Njihov kontinuirani razvoj, sposobnost prilagođavanja izazovima tržišta i posvećenost donošenju inovativnih rješenja ključni su faktori našeg uspjeha. Stalno ulažemo u obuku i razvoj naših timova kako bismo osigurali da budući zahtjevi tržišta budu savladani s lakoćom. Pouzdanost brandova koje zastupamo također je od suštinskog značaja. Osiguravamo da proizvodi koje predstavljamo na tržištu ispunjavaju najviše standarde kvalitete i pouzdanosti. To nam omogućava da gradimo dugoročno povjerenje s našim klijentima i osiguramo njihovo zadovoljstvo.
Konačno, snaga naše kompanije kao samostalnog branda ogleda se u našoj sposobnosti da se prilagodimo promjenama na tržištu, inoviramo i održimo konkurentnost. Imamo jasnu viziju i strategiju koja nas vodi naprijed, uz kontinuirano usavršavanje i prilagodbu kako bismo ostali lideri u našoj industriji u Bosni I Hercegovini.
Kakvi su planovi razvoja Deltrona i kako kompaniju vidite u budućnosti?
– U budućnosti, vidimo da se naša kompanija širi na čvrstim osnovama ekonomije. Nastojimo proširiti poslovanje na načine koji su održivi i koji podržavaju dugoročni rast te fokus je na razvoju novih tržišta, inovacijama proizvoda i usluga kroz strateško pozicioniranje naših brandova.
Naporno radimo kako bismo ostali lideri u našoj industriji. To uključuje stalno praćenje trendova, ulaganje u istraživanje i razvoj te prilagodbu naših strategija kako bismo ostali konkurentni i relevantni. Vjerujemo da je naša posvećenost izvrsnosti i kontinuiranom unapređenju ključna za postizanje ovog cilja, i radujemo se izazovima i prilikama koje nam budućnost donosi.