Marketing X Business

ASA Banka i Mastercard uručili donaciju Udruženju "Srce za djecu oboljelu od raka"

Marx.ba

(Foto: ASA Banka/Mastercard)

Kampanja “Plaćaj srcem za male velike heroje” koju realizuju ASA Banka i Mastercard, postala je važan dio kontinuirane podrške djeci oboljeloj od raka. I ove godine, za svaku transakciju izvršenu Mastercard kreditnim karticama ASA Banke u iznosu iznad 15 KM, izdvojena su sredstva za podršku Roditeljskoj kući.

Prikupljeni iznos od 20.000 KM bit će usmjeren na rehabilitaciju djece nakon završenog liječenja, poboljšanje smještajnih kapaciteta Roditeljske kuće, te pružanje psihološke i emocionalne podrške porodicama.

– Za nas je izuzetna čast biti dio ove inicijative koja već treću godinu zaredom pomaže djeci i porodicama suočenim sa teškim životnim izazovima. Vjerujemo da je snaga zajedništva jedan od ključnih pokretača pozitivnih promjena u društvu, a ova kampanja upravo to i dokazuje, kada djelujemo zajedno, možemo napraviti razliku tamo gdje je najpotrebnije. ASA Banka ostaje posvećena projektima podrške koji potvrđuju našu društvenu odgovornost i pripadnost zajednici – vrijednosti koje su duboko utkane u sve segmente našeg poslovanja, izjavila je Alma Tahunić, direktorica Sektora za podršku i razvoj proizvoda za fizička lica i poduzetnike.

ASA Banka i Mastercard
(Foto: ASA Banka/Mastercard)

Za djecu koja se liječe u Roditeljskoj kući organizovan je zabavni program sa dječjim animatorom. Mališani su uživali u igri i veselju, dok su pokloni iznenađenja unijeli osmijeh na njihova lica, omogućavajući im da se opuste i zaborave na teškoće koje prate njihov svakodnevni život.

Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” već više od 20 godina pruža neizostavnu podršku djeci i njihovim porodicama, olakšavajući im izazove kroz sveobuhvatnu pomoć koja je ključna za njihov oporavak i borbu protiv bolesti.

– Kontinuirana podrška ASA Banke i Mastercarda za naše udruženje ima izuzetnu vrijednost, jer nam doprinosi u svim aspektima našeg rada. Osim finansijske podrške, ova inicijativa nam daje sigurnost i snagu, pokazujući da djeca i njihove porodice nisu sami u svojoj borbi. Zahvaljujući ovoj kampanji, imamo mogućnost osigurati još kvalitetniju rehabilitaciju i psihološku podršku koje su ključne za njihov što brži i sveobuhvatniji oporavak, naglasio je Fikret Kubat, direktor Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.

ASA Banka i Mastercard ostaju posvećeni inicijativama koje donose stvarne promjene, potvrđujući svoju ulogu kao partnera u društveno odgovornim aktivnostima.