Marketing X Business

Atlantic Grupa ostvarila snažan rast prodaje, kafa se ističe kao najveća pojedinačna kategorija

Marx.ba

(Izvor: Atlantic grupa)

Atlantic Grupa je hrvatska multinacionalna kompanija s kompanijama i predstavništvima u osam zemalja među kojima je i Bosna i Hercegovina. Svoje proizvode izvozi na više od 40 tržišta širom svijeta, a veliki broj njih su poznati i potrošačima u BiH.

Atlantic Grupe je u 2023. ostvarila neto dobit od 31,2 miliona eura, što je rast od 20 posto u odnosu na prethodnu godinu, objavili su u utorak iz te kompanije.

Prihodi od prodaje u 2023. su iznosili 973,9 miliona eura, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 15,1 posto.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 13,3 posto u odnosu na 2022.  i iznosi 86,6 miliona eura, dok je neto dobit porasla 20 posto i iznosi 31,2 miliona eura.

– U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju, Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim poslovnim segmentima te na svim važnijim tržištima, istakao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. 

Odlični prodajni rezultati, kako je naveo, omogućili su i snažan rast profitabilnosti, unatoč i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga, ali i značajnom ulaganju u zaposlene.

Tedeschi je rekao kako su nastavili s ulaganjima u razvoj poslovanja, uključujući inovacije u proizvodnom portfelju, modernizaciju proizvodnih kapaciteta te zelenu i digitalnu transformaciju Atlantic Grupe, kao i s nastojanjima za rast kroz akvizicije.

– Iako očekujemo da će geopolitičko i makroekonomsko okruženje i dalje biti izazovno, ostajemo uvjereni da ćemo nastaviti s uspješnim poslovanjem i održivim rastom, istakao je. 

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe vlastiti brendovi čine 62 posto, ljekarsko poslovanje 9 posto, dok principalski brendovi učestvuju s 29 posto prihoda od prodaje. Kafa se sa 199,9 miliona eura, tj. udjelom od 20,5 posto u ukupnom prihodu od prodaje, ističe kao najveća pojedinačna kategorija.