Marketing X Business

Audi B2B Run: Utrka koja spaja kompanije, gradi timski duh i pomjera granice

Marx.ba

(Foto: B2B Run)

Audi B2B Run, događaj koji iz godine u godinu nadmašuje očekivanja, 26. septembra će ponovo na Vilsonovom šetalištu okupiti najaktivnije kompanije iz različitih industrija, donoseći svježu dozu uzbuđenja, sporta i zdrave konkurencije u poslovnu zajednicu.

Da utrka podiže poslovnu zajednicu na noge, govori veliki broj prijavljenih kompanija koje su već osigurale svoje mjesto na ovogodišnjem izdanju Audi B2B Run-a. Sa sve većim brojem učesnika svake godine, trčanje prelazi granice fizičke aktivnosti – postaje mentalni izazov koji jača samopouzdanje, upornost i izdržljivost, te potiče komunikaciju i međusobno povezivanje.

Uloga Audi B2B Run događaja u kreiranju osjećaja pripadnosti

Osjećaj pripadnosti ključan je za održavanje pozitivne radne kulture, jer pozitivno utječe na produktivnost, zadovoljstvo zaposlenika, zadržavanje talenata i cjelokupnu korporativnu kulturu. Audi B2B Run je platforma koja podržava pokretanje neformalne komunikacije među uposlenicima i u opuštenoj atmosferi gradi osjećaj pripadnosti. Ova utrka ujedno gradi mostove između kompanija, potiče zaposlene na usvajanje zdravih životnih navika i jača korporativnu zajednicu kroz zajedničke sportske aktivnosti i druženje. Pod sloganom “Cijela kompanija – jedan tim”, utrka okuplja zaposlenike kompanija različitih industrija iz BiH i regiona, spremne da brane boje svojih kompanija trčeći, hodajući ili navijajući.

– Audi B2B Run je u posljednjih sedam godina postao jedan od najprepoznatljivijih događaja u poslovnoj zajednici. Utrka ne samo da doprinosi fizičkom zdravlju zaposlenika, već i jača osjećaj pripadnosti i timske povezanosti, što su osnovni preduvjeti za uspjeh i dugoročno zadovoljstvo zaposlenika. Iako nas od utrke dijeli još mjesec dana, već sada možemo da kažemo da će ovogodišnja utrka biti nova rekordna godina po broju učesnika i da nas očekuje jaka konkurencija na startu. Pored kompanija koje ne propuštaju Audi B2B Run, ove godine imamo i rekordan broj prijavljenih kompanija koje će po prvi put učestvovati u utrci, istakli su organizatori Audi B2B Run utrke.

Rolla novi partner Aud B2B Run utrke

Ovogodišnje izdanje Audi B2B Runa obogaćeno je partnerstvom sa platformom Rolla iz Mostara. Riječ je o „all-in-one“ platformi koja je dizajnirana da pomogne kompanijama da njihovi zaposlenici postanu i ostanu zdravi na zabavan i efektan način.

– Vjerujemo da, ukoliko učinimo fitness zanimljivim, zabavnim i dostupnim svima, možemo inspirisati i motivisati svakog zaposlenika da preuzme kontrolu nad svojim zdravljem. To će, naravno, imati direktan utjecaj na produktivnost i angažman zaposlenika u kompaniji. Naša platforma se sastoji od tri ključna proizvoda: Rolla One, koja je mobilna aplikacija i lični pasoš svih metrika koje je potrebno pratiti, Rolla World koja je virtualni svijet za vježbanje, i Rolla Band koji prati sve metrike bez da stvara ikakvu distrakciju u svakodnevnom radu. Sa našom platformom kompanije mogu ponuditi svojim zaposlenicima zabavan i intuitivan način da prate i poboljšaju svoje zdravlje, izjavili su iz Rolle.

Pored Rolle, partneri B2B Run-a su Audi, kao naslovni sponzor utrke, Vist Sarajevo, voda Oaza, R&S i Avalon.

Redovne prijave za utrku otvorene do 1. septembra 2024.

Ovogodišnji Audi B2B Run bit će tradicionalno otvoren zagrijavanjem pod vodstvom profesionalnih trenera. Nakon utrke duge 5 km slijedi proglašenje pobjednika i dodjela medalja najuspješnijim timovima u sklopu najvećeg i najaktivnijeg afterwork party-a u godini. Uz osvježenje i delicije za sjajnu atmosferu pobrinut će se Mirela Laković i DJ Mex.

Redovne prijave za utrku su otvorene do 01.09.2024. Nakon ovog datuma zainteresovane kompanije će još uvijek moći prijaviti svoje timove i navijače po last minute cijenama.

Za više informacija o Audi B2B Run-u i prijavama posjetite link.