Marketing X Business

Četiri savjeta za nano-influencere koji žele sklopiti unosna partnerstva

N. D.

(Izvor: Getty)

U današnjoj ekonomiji kreatora, pronalaženje pravog partnerstva je ključno. Prema Goldman Sachsu, vrijednost sektora će skočiti na 500 milijardi dolara do 2027. godine, što znači da postoji značajan finansijski rast koji treba otključati.

Međutim, navigacija ovim prostranim krajolikom može biti slična plovidbi turbulentnim i složenim vodama, a uspješna su saradnja kompas koji kreatorima može pomoći da se bezbjedno snalaze u njima. Trenutno postoje različiti nivoi kreatora, od kojih svaki cilja na posebnu i dobro definisanu nišu.

Prema izvještaju Influencer MarketingHuba, 39% brendova je odabralo nano-influencere kao partnere, dok se 30% njih odlučilo za partnerstvo sa mikro-influencerima.

Šta tačno znače ovi pojmovi? Prema definiciji koju je dala platforma za upravljanje društvenim medijima Dash Hudson, mikro-influencer se opisuje kao neko ko ima između 10.000 i 100.000 pratilaca. S druge strane, nanoinfluencer je kreator koji ima manje od 10.000 pratilaca. Ipak, neka nas ne zavara broj sljedbenika. Postoji razlog zašto neki brendovi preferiraju one koji imaju manju bazu, a to je da često ovi kreatori orijentirani na nišu imaju kohezivniju zajednicu, onu sa solidnim osjećajem lojalnosti.

Dakle, ako ste mikrokreator, kako se možete izdvojiti? Čak i ako raste broj kompanija koje se odlučuju za partnerstvo s ljudima poput vas, postoji mnogo brendova koji bi mogli biti idealni partneri koji nisu svjesni vašeg postojanja. Sa toliko sadržaja vani, velikoj, ogromnoj korporaciji je teško da izviđa i pronađe one potencijalne saveznike koji su vrijedni svog vremena. Ako želite da dobijete dio marketinške industrije vrijednih 21,1 milijardu dolara, evo četiri savjeta koji vam mogu pomoći da se izdvojite.

Prodajte brendove svoj utjecaj, a ne samo brojeve

Ovo zvuči suvišno, ali treba reći. Prije nego što krenete na svoje putovanje predstavljajući brendove, stopu angažmana, stopu konverzije i druge analitike, budući da ovi pokazatelji mjere vašu istinsku moć da utječete na donošenje odluka u vašoj zajednici, ključno je prepoznati da zarađivanje novca kao influencer zahtijeva da imate istinski uticaj. Ovo ide dalje od pukih brojeva. Shvatite metriku poput vas. U svijetu utjecajnih na društvenim mrežama, “Teorija 1.000 fanova” koju je pionir Kevin Kelly naglašava značaj kvalitete nad kvantitetom. Imati 1.000 istinski angažiranih pratilaca koji postupaju po vašim preporukama daleko nadmašuje 10.000 pasivnih sljedbenika koji rijetko poslušaju vaše savjete.

Na primjer, uzmite u obzir dva influensera koji se udružuju s brendom kako bi promovirali događaj. Influencer A, sa 10.000 pratilaca, dobija samo dve prijave, dok Influencer B, sa 2.500 pratilaca, obezbjeđuje 100 prijava. Da bi se ovo dodatno ilustrovalo, Influencer A je imao stopu konverzije od 0,02%, dok je Influencer B konvertovao 4% svojih pratilaca, čak i ako je njihova ukupna baza mnogo manja. Zbog toga morate dobro razumjeti najrelevantnije metrike. Bez obzira da li ste u mogućnosti da ostvarite ovaj uticaj ili ne, morate izgraditi pozitivan odnos sa svojim sledbenicima i tretirati ih kao zajednicu, a ne kao publiku. Kada se osjećaju viđeno i potvrđeno, vjerovatnije je da će uzvratiti.

Ako vas zanima kakav je vaš utjecaj, pokrenite testove. Organizirajte nagradnu igru ​​ili podijelite bilten i pratite klikove na linkove. Ako brojke nisu ono što biste željeli, pronađite načine da poboljšate svoj angažman i zapamtite da su interakcije u zajednici dvosmjerni dijalog.

Kreirajte organske/lažne kampanje

Nakon što ste uspostavili svoj utjecaj, iskoristite ga prije nego što osigurate partnerstvo. Pokažite brendu koji predstavljate da niste samo promotor već pravi korisnik njihovog proizvoda ili usluge, s vrijednostima i publikom koja je u skladu s njihovim. Ovdje je uspješan slučaj Kyle Koszuta, profesionalni sportista i kreator sadržaja. Koszuta je postigao uspjeh dokumentirajući na internetu svoj proces prelaska od početnika do profesionalca, i udružio se s vodećim brendovima unutar prostora za piklball kao što je Selkirk.

On promovira ovaj brend jer koristi Selkirkova vesla kada se takmiči na turnirima. Ako niste sigurni kako započeti s ovim, osmislite lažnu kampanju. Budite kreativni sa fotografijama, video zapisima i Instagram reelovima koji predstavljaju brend i objavite ih na svom nalogu na društvenim mrežama, označavajući brend. Ovo popratite autentičnom recenzijom. Uključite postove u svoju e-poruku za reklamiranje, zajedno sa svojim 30-dnevnim prikazima i dosegom. Brendove privlače kreatori koji su autentični obožavatelji, a ovaj pristup pokazuje vaš istinski entuzijazam.

Počnite lokalno

Početi lokalno je pametna strategija za pronalaženje potencijalne saradnje s brendom na Instagramu. Ciljanje preduzeća u vašem regionu prvo vam pomaže da izgradite portfolio partnerstva sa brendom i steknete praktično iskustvo sa lokalnim preduzećima. Iako je ciljanje na brendove iz snova prirodno, često je potrebno vrijeme da se do njih dođe. Pozitivan primjer ovdje je Corinne Foster, gurmanka i lokalna influencerica iz Pensilvanije. Putem Instagrama, Foster dijeli svoje iskustvo posjećivanja različitih restorana u području u kojem živi, ​​te se udružila sa mnogima od njih promovišući svoje specijalitete i vesele sate. Kasnije, to joj je otvorilo vrata za rad sa nacionalnim brendovima.

Da biste započeli, obratite se lokalnim firmama putem e-pošte ili obavljanjem ličnih posjeta kako biste predstavili ideje za saradnju. Bez obzira na veličinu vašeg grada, lokalni poduzetnici često trebaju pomoć u marketingu na društvenim mrežama. Izgradnja kredibiliteta i referenci na lokalnom nivou će povećati vaše šanse za sklapanje većih poslova u budućnosti i ojačati vaš medijski komplet i materijale za predstavljanje.

Napravite radni teren

Izrada efektivnog predstavljanja kao influensera počinje pronalaženjem pravog partnera. Dobro mjesto za početak je obraćanje kompanijama koje već rade sa mikro-influencerima. Ove kompanije su vjerovatno otvorene za saradnju, imaju budžet za mikro-influencere i vjeruju u marketing uticaja. Neka velika imena koja su se udružila sa mikro-influencerima su Google, Coca-Cola, Nike i još mnogo toga.

Nakon što identificirate svoju idealnu vezu, sastavite svoju e-poruku. Započnite s jasnim i personaliziranim temama koje privlače pažnju koje naglašavaju prednosti brenda. Predstavite se ukratko i podijelite link na svom društvenom profilu kako biste predstavili svoj rad. Da biste izgradili kredibilitet, pružite statističke podatke kao što su stopa angažmana, mjesečni pregledi, rast pratilaca i stope konverzije. Naglasite “tri R” utjecaja: relevantnost, doseg i rezonanciju (relevance, reach, and resonance), objašnjavajući kako je vaš sadržaj usklađen s njihovom ciljnom publikom i kako možete realno proširiti njihov doseg.

Istaknite prošla partnerstva i relevantna iskustva kako biste pokazali svoju stručnost. Ukratko opišite kako biste željeli sarađivati, fokusirajući se na prednosti za brend. Završite jasnim pozivom na akciju, kao što je održavanje sastanka kako biste razgovarali o daljnjim detaljima.

Neka vaša e-pošta bude profesionalna, pažljivo je pročitajte i izbjegavajte trikove kako biste ostavili snažan utisak. Konačno, zapamtite da, kao uticajni i vođa zajednice, imate moć. Vi ste glas kome se vjeruje, pa iskoristite ovo kada predstavljate brend. Vi ste taj koji im može pomoći da prenesu svoju poruku i dosegnu više ljudi. Također, ovo će biti lakše ako su vaše vrijednosti usklađene s vrijednostima kompanije koju postavljate, pa se pobrinite da procijenite kompatibilnost budućeg partnerstva, jer to može povećati izglede za uspjeh.