N. D.
Naučite kako strateški spoj podataka o potrošačima i marketing sadržaja može povećati vidljivost brenda i izgraditi autentične veze sa publikom. Potrošači su toliko preplavljeni neželjenim marketinškim porukama da su postali stručnjaci u odvajanju hypea od sadržaja. Nisu prijemčivi za upadljive prikaze, razrađene tvrdnje ili emocionalne pozive kojima nedostaje dubina da zadovolje njihove potrebe.
To ne znači da bi se marketing trebao vratiti na dosadne, ustajale strategije. Vaš brend treba da se bavi potrebama i pitanjima potrošača u svakoj fazi procesa kupovine, dosljedno nudeći smislena iskustva. Performans izdavaštvo je strategija koja povećava vidljivost brenda tokom kupovine potrošača. Fokusira se na optimizaciju imovine u vlasništvu putem mješavine podataka o potrošačima i robusnog plana marketinga sadržaja.
Specifični izazovi vaše publike
Možete postići značajne poslovne rezultate pružanjem obilja korisnog sadržaja koji se bavi specifičnim izazovima vaše publike. Ovaj sadržaj, koji se obično nalazi na blogu ili čvorištu sadržaja, kreiran je da dosljedno isporučuje visokokvalitetne, privlačne resurse zasnovane na podacima o namjerama potrošača. Kada se prilagodi potrebama i zabrinutostima vaše publike, čak i jedan komad može postati imovina visoke vrijednosti.
Omogućite pozitivno iskustvo koje korisnika drži u digitalnom okruženju brenda i povećajte vrijednost brenda, ohrabrujući potrošače da odaberu brend kada su spremni kupiti osiguranje. Ali vrijednost objavljivanja učinka nije samo povećani prihod – iako je to velika prednost.
Vlasnički sadržaj može poboljšati ROI i smanjiti troškove akvizicije kupaca, a istovremeno poboljšati konkurentsku vidljivost i tržišni udio. Iako većina sadržaja dolazi u obliku blog posta, korištenje različitih formata (e-knjige, studije slučaja, itd.) može otkriti maksimalan učinak. Može se svidjeti široj publici kupaca koji različito konzumiraju medije. Praćenje utjecaja sadržaja putem podataka prve strane (npr. Google Analytics ili društvene mreže) je dio “performanse” objavljivanja učinka. Morate znati da li ste efikasni ili jednostavno šaljete više sadržaja u prazninu.
Dosegnite željenu publiku, potakite značajni digitalni saobraćaj i poboljšanje reputacije brenda i povjerenja. Kada sadržaj ne dosegne vašu publiku, obavezno istražite, prilagodite se i zaokrenite u skladu s tim.
Tradicionalno, potrebe potrošača su zanemarene u korist modela koji je pokušavao da primora potrošače od svijesti do transakcije bez razmatranja stvarnih načina na koje ljudi kupuju. Ali potrošači ne žele da budu gurnuti kroz prodajni lijevak. Oni žele vrijeme i resurse da razmotre svoje mogućnosti, promijene svoje perspektive i pronađu rješenja koja žele. Moderni potrošači provode 95% svog vremena u fazi istraživanja i samo 5% u fazi kupovine. To znači da se više vremena troši na pregled sadržaja brenda kako bi se pronašla rješenja. Pojavljivanje s vrijednim sadržajem na kupčevom putu, posebno kada potrošači istražuju teme i postavljaju pitanja, podstaći će odluke i pretvoriti kupce.
Povjerenje potrošača u brendove također je na historijskom niskom nivou. Samo 34% potrošača vjeruje brendovima od kojih trenutno kupuju. Koliko bi bilo lako za brendove koji steknu njihovo povjerenje da preuzmu svoj posao? Izdavanje performansi gradi povjerenje pokazujući svojim potrošačima da ste zainteresirani za dosljednu izgradnju autentičnih, dugoročnih odnosa. Tokom ekonomske nesigurnosti, možete koristiti sadržaj u vlasništvu kako biste nastavili povećavati vrijednost za manje. Ulaganje u sadržaj u vašem vlasništvu omogućava vam da isporučite sredstva visokog dosega, kontrolisane brendom, koja pokreću vrijednost koja je dokazana u budućnosti. Umjesto nekontrolisanog pripovijedanja, narativ dolazi direktno od vašeg brenda, pomažući da se izgradi kapital, osigura učinak tokom ekonomskih kriza i ističe se u odnosu na konkurenciju.
Pokretanje strategije objavljivanja performansi
Kada prepoznate značaj izrade strategije objavljivanja performansi, vrijeme je da se fokusirate na stvaranje bogate biblioteke sadržaja koja će bolje podržati potrebe potrošača i optimizirati imovinu u vašem vlasništvu. Počnite s podacima o namjerama potrošača.
Da biste se istinski povezali sa svojom publikom, ključno je razumjeti namjeru koja stoji iza informacija koje traže. Udubljujući se u ovo, možete razviti detaljne profile namjera potrošača koji otkrivaju njihove stvarne potrebe. Uz precizne i ažurne podatke i analitiku na raspolaganju, bit ćete dobro opremljeni da razumijete svoju ciljnu publiku i ponudite rješenja koja se ističu. Prihvaćanje podataka o namjerama potrošača osigurava da znate šta ljudi žele, što vam omogućava da kreirate superiorna i usklađenija rješenja.
Oslonite se na pristup marketingu prijema. Recepcijski marketing koristi ove podatke kako bi izašao u susret potrošačima u trenutku kada su im potrebni – kada su za to najprijemljiviji. Pruža im informacije koje će im biti najvrednije gdje god da se nalaze na tom putovanju, bez obzira na kanal. Vodeći s podacima, možete razumjeti gdje vaša publika traži informacije i rasporediti relevantan sadržaj kako biste ih dosegli na više dodirnih tačaka. Uz pravi uvid, možete oblikovati svoju strategiju sadržaja na osnovu onoga što potrošači traže u ovom trenutku. Planirajući put informacija, pozicionirate se kao koristan resurs. Ovaj pristup postavlja temelj za dugoročne, smislene i autentične veze sa vašom publikom.
Kako se potrošači navikavaju na striming bez oglasa i blokatore oglasa na web stranicama, postaju manje tolerantni na smetnje i brendove koji stoje iza njih. Prebacivanje fokusa na pružanje potrošačima smislenog sadržaja zasnovanog na podacima prirodno će vam omogućiti da se neprimjetno integrirate u kupovno iskustvo potrošača.