Marketing X Business

Cristiano Ronaldo mamac za novac: Ko su mu sponzori i s kim ima doživotni ugovor

N.D.

Cristiano Ronaldo je postao najplaćeniji sportista na svijetu prvi put od 2017. godine nakon što je prešao u Saudijsku Arabiju, a klub Al Nassr skoro udvostručio njegovu godišnju igračku plaću.

Ronaldo, koji se pridružio saudijskom fudbalskom klubu ugovorom do 2025. nakon što je prošle godine napustio Manchester United, zaradio je 136 miliona dolara, a Forbes navodi da mu je godišnja plaća porasla na 75 miliona dolara.

Ronaldo je osvojio sedam ligaških titula u tri države i nevjerovatnih pet trofeja u Ligi prvaka u svojoj karijeri. Od svog debija 2003. godine, napadač je bio i redovni član fudbalske reprezentacije Portugala, gdje je stekao nacionalni prestiž.

Što se tiče međunarodnih nastupa i postignutih golova, Ronaldo je neprikosnoveni lider svoje zemlje. Jedan od vrhunaca njegove karijere došao je kada ih je doveo do pobjede na Euru 2016. Osim toga, u septembru 2021., nadmašio je Ali Daeija i postao najbolji svjetski fudbalski strijelac svih vremena.

I sve to ga čini posebnim. On je pravi mamac za novac, ne samo onaj koji zarađuje na travnjaku, nego je i prava inspiracija za sponzore.

Ko sponzorira Portugalca? Nike je Ronaldov glavni sponzor, navodno mu plaća više od 20 miliona dolara godišnje. U 2016. Ronaldo je postao tek treći sportista u Nikeovoj historiji koji je potpisao doživotni ugovor.

Ovim ugovorom se pridružio redovima košarkaških velikana poput Michaela Jordana i LeBron Jamesa. S obzirom da Lionel Messi predstavlja Nikeovog glavnog rivala, Adidas i Neymar koji sada radi za Pumu, Ronaldova povezanost s Nikeom je ključna.

Trenutno Ronaldo prima oko 45 miliona dolara godišnje od reklamnih prihoda od raznih sponzora.

U posljednjih nekoliko godina, predstavljao je naravno Nike, ali i Clear, DAZN, American Tourister, Live Score, Free Fire, TAG Heuer, MTG, Louis Vuitton, Herbalife, Panini, Therabody…

Sa druge strane veliki izvor njegove zarade koja je prešla milijardu dolara, dolazi od društvenih mreža, a pokazao je i drugu poslovnu stranu. Prema Forbesu, njegova vlastita firma čini gotovo četvrtinu njegovog godišnjeg prihoda.

Još 2013. godine, zaštitni znak CR7 počeo je reklamirati liniju brendiranog donjeg rublja. Osim toga, cipele, parfemi i odjeća sada su dio šire ponude njegove kompanije.

Šta je sljedeće za ovu 38-godišnju zvijezdu nije poznato, ali je sigurno da neće stati i da će još dugo ostati atraktivan za sponzore.