Marketing X Business

Croatia Airlines priprema predstavljanje niza nadogradnji za putnike

Marx.ba

(Foto: Croatia Airlines)

Croatia Airlines bi trebala preuzeti svoj prvi od petnaest Airbus A220 aviona za otprilike dva mjeseca, a avioprevoznik se priprema za predstavljanje niza nadogradnji za putnike.

Jedna od najvećih inovacija će biti dostupnost bežičnog povezivanja. Prevoznik je odabrao Panasonic Avionics za svoj WiFi za letenje, odlučivši se za Ku-band antenu tehnološke kompanije, koja je na tržištu postala dostupna tek prošle godine. Ovo uključuje podršku za satelitske mreže LEO (niska orbita Zemlje) i GEO (geostacionarna orbita), veću brzinu protoka, veću aerodinamičku efikasnost, operacije od kapije do kapije i smanjene operativne troškove. Panasonicovi kupci uključuju Singapore Airlines, Japan Airlines, United, Egyptair i Icelandair, da spomenemo samo neke.

– Oduševljeni smo što možemo najaviti uvođenje povezanosti na brodu po prvi put u našoj 35-godišnjoj povijesti, poklapajući se s dolaskom aviona A220. Ovaj ugovor s Panasonic Avionics usklađen je s našom misijom poboljšanja iskustva putnika u letu i pružanja povezivanja vrhunskog kvaliteta našim cijenjenim kupcima.” Osim dostupnosti WiFi-a, avioprijevoznik će imati i vlastiti digitalni sadržaj koji će putnicima biti dostupan putem aplikacije avio-kompanije, dostupan u avionu. A220-100 Croatia Airlinesa imat će kapacitet za 127 putnika, dok će A220-300 ugostiti 148 putnika u rasporedu dva sa tri sjedišta, rekao je izvršni direktor Croatia Airlinesa, Jasmin Bajić.

Svako sjedšte A220 aviona Croatia Airlinesa imat će USB A i USB C portove, kao i držače za pametne telefone i tablete. Prostrani pretinci iznad glave u avionu, najveći za mlaznjak njegove veličine, omogućit će svakom putniku da smjesti jednu torbu za rolere.

– Kontinuirano radimo na povećanju kvaliteta naše usluge, istakao je Bajić.

Croatia Airlines nije precizirao tačan datum dolaska svog prvog aviona A220, ali se očekuje u junu, a drugog do kraja godine. Avioni tek treba da budu zakazani za raspoređivanje. Hrvatski avioprijevoznik također planira otkriti svoj redizajniran brend dolaskom svog prvog mlaznjaka, s naglaskom na preuređenje logotipa prijevoznika. Inicijalni logo Croatia Airlinesa izabran je na međunarodnom konkursu 1993. godine, dok je postojeća livreja avioprijevoznika usvojena 2004. godine.

Povezani članci