Marketing X Business

Dijana Marić, marketing menadžerica Violete za Marx.ba: Našim potrošačima uvijek dajemo prioritet

N. DEMIROVIĆ

(Izvor: Privatni arhiv)

Kompanija Violeta, regionalni je lider tržišta higijenskih proizvoda, osnovana je 2001. godine. Predanim radom i ulaganjima vrlo brzo postala je simbol higijene na ovim prostorima. Nakon samo 19 godina, Violeta danas zapošljava 1.125 radnika te raspolaže flotom od 341 vozila u vlastitoj distribuciji, dok asortiman čini 220 različitih proizvoda.

Kako navode u kompaniji, upravljanje kvalitetom važan je dio svakodnevnice u Violeti. Propisane procedure i procesi osiguravaju visoku kvalitetu svih proizvoda i usluga koje nude potrošačima i partnerima.

Od 2010. godine Violeta svoje poslovanje i partnerske odnose usklađuje po ISO standardima. Kako naglašavaju, sve sirovine i gotove proizvode, pored testiranja u renomiranim evropskim laboratorijima, testiraju i u vlastitim mikrobiološkim i fizikalno-kemijskim laboratorijima.

Violetini timovi za kontrolu sirovina i gotovih proizvoda te naučno-istraživački tim neprekidno sarađuju sa svjetskim i evropskim institutima za higijenske proizvode. Prate trendove i zakonske regulative EU, a posjeduju više međunarodnih certifikata.

A većina onih koji rade u ovoj bh. kompaniji reći će kako je to više od posla. Među njima je i Dijana Marić, koja trenutno u Violeti obavlja funkciju marketing menadžera za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Zadužena je za proizvode kompanije Violeta od njihovog samog razvoja, izgradnje na tržištu, tržišnog udjela, marketinga, P&L i slično, a u kompaniji je već 11 godina. Najveći dio vremena provela je u odjelu za Izvoz kao voditelj odjela i Country manager za Violetu na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova.

Za Marx.ba Marić je govorila o rezultatima kompanije, izazovima, očekivanjima i drugim temama.

Kako vidite godinu za nama i prelazak u 2024. iz ugla kompanije Violeta?

– Godina iza nas je za Violetu vrlo uspješna i što se tiče prodaje na domaćem tržištu i samom izvozu. Zaista možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima. Violeta je u Novu godinu ušla sa novim velikim očekivanjima i sa novim projektom. Završili smo tvornicu za proizvodnju kartonske ambalaže i svakako se radi o jednom od največih prijekata s kojim ulazimo u 2024. godinu.

(Izvor: Violeta)

Kako trenutno vidite Violetu?

– Kompanija Violeta se konstantno razvija. Violeta je iz godine u godinu sve veća. Ja sam neko ko radi dugo godina u Violeti i mogla sam ispratiti i vidjeti sve te pomake koji su se desili. Oni zaista nisu zanemarivi. Ovo je kompanija koja ide samo naprijed kako prolazi vrijeme i zaista se stalno vide kvalitetni pomaci u tom smjeru.

Nova tvornica značila je i veliku investiciju. Koji su kratkoročni ciljevi?

– Tvornica za proizvodnju kartonske ambalaže jedna je od najvećih investicija Violete. Koštala je oko 30 miliona KM. Cilj te tvornice je da možemo pokriti tržište Bosne i Hercegovine, ali i regije. Naravno, konstantno ulažemo i u samu proizvodnju i linije koje već postoje. Jedan od novih strojeva koji je nedavno počeo s radom je i proizvodnja kapsula za pranje posuđa i pranje rublja. Moram pomenuti i otvaranje shoping centra u Grudama, hotela…

Šta je po vama glavni kvalitet kompanije?

– Violeta je obiteljska kompanija prije svega. Kompanija sa ovih prostora, kompanija iz Bosne i Hercegovine i mi stvarno vodimo računa o tržištu. Našim potrošačima ovdje uvijek dajemo prioritet, mislim na tržište Bosne i Hercegovine i regije koje je prirodno blisko nama. Sve što radimo, radimo zajedno sa potrošačima, radimo zajedno sa uposlenicima firme. Sve odluke koje se donose vezano za nove proizvode su na tom fonu.

Koji su trenutni izazovi?

– Naravno da postoje i izazovi koje treba prebroditi. Danas svi pričaju o nedostatku radne snage. Može se reći da je to jedan ozbiljan izazov za mnoge kompanije pa tako i za nas. Sigurno je da nas sve u poslovnom svijetu taj izazov čeka u budućnosti. Nema nikakve dileme da ćemo se svi time morati pozabaviti na najozbiljniji mogući način.

Koliko se ide ukorak s modernim tehnologijama?

– Tu ne može biti kompromisa. Nove tehnoligije se moraju pratiti. Maloprije sam pominjala koliko je koštala investicija za našu novu tvornicu. Najviše u svemu tome koštaju strojevi za proizvodnju obzirom da se radi o najmodernijim tehnološkim dostignućima u toj djelatnosti. U svakom slučaju tu nema posustajanja kada se govori i planovima kompanije Violeta.

sarajevo tourism sumit vertical banner
Partneri

Povezani članci