Marx.ba
Operativna dobit Hugo Bossa u trećem kvartalu blago je nadmašila tržišna očekivanja, nakon što je kompanija izvijestila o povećanju grupne prodaje za jedan posto, unatoč trajno slaboj potražnji u Kini.
Kvartalna dobit prije kamata i poreza (EBIT) pala je za sedam posto na godišnjem nivou, na 95 miliona eura (103,3 miliona dolara), ali je premašila procjenu analitičara od 90 miliona eura iz ankete koju je provela kompanija, potpomognuta upravljanjem troškovima.
Dionice Hugo Bossa bile su u predtrgovanju 2,5 posto više, javlja Reuters.
Među razlozima se navode poboljšana prodaja u septembru, bolja kontrolu troškova i potvrđene godišnje prognoze Hugo Bossa.
Nakon što je rebranding brenda u 2022. ojačao njegovu otpornost prošle godine, Hugo Boss se bori s opadajućom potražnjom potrošača, unatoč povećanim ulaganjima u marketing i proizvodne kapacitete u posljednjih nekoliko mjeseci.
Prodaja prilagođena za valutu iznosila je 1,029 milijardi eura tokom tri mjeseca, što je blagi porast u odnosu na 1,027 milijardi prošle godine i u skladu s tržišnim očekivanjima od 1,023 milijardi eura.
– Tržišno okruženje bilo je posebno pogođeno trajno slabom potražnjom potrošača u Kini, navela je kompanija pišu Financije.
Kvartalna prodaja prilagođena za valutu na njenom trećem najvećem tržištu, Aziji i Pacifiku, pala je za sedam posto na 110 miliona eura, dok je porasla za jedan posto u regiji Evrope, Bliskog Istoka i Afrike te za četiri posto na američkom tržištu.
Kompanija je otkrila da su poboljšanja u Njemačkoj nadoknadila slabije prodajne trendove u Francuskoj i Velikoj Britaniji, dok je dodatni rast prodaje zabilježen i u Sjedinjenim Državama.
Hugo Boss, koji poduzima dodatne mjere za poboljšanje učinkovitosti i efektivnosti, posebno u vezi s nabavom, i dalje usmjerava pažnju na kontrolu troškova kako bi podržao profitabilnost u četvrtom kvartalu. Kompanija je zadržala svoje prognoze za godišnju prodaju i dobit nakon što ih je ranije ove godine smanjila.
VEZANO
Microsoft poboljšao prihode i dobit zbog poslovanja u oblaku