Marx.ba

U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene prestižne Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.
U prisustvu brojnih gostiju, proglašene su pobjednice u više kategorija, a centralno priznanje večeri Woman.comm of the year – Special star dodijeljeno je Nataši Pavlović Bujas, ženi čiji doprinos komuniciranju i razvoju industrije nadilazi same projekte kroz kontinuirani rad, edukaciju, mentorstvo i širenje vrijednosti struke. Dobitnica ove nagrade dobiće ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum, koje dodjeljuje Publicis Groupe Adriatic.
Nataša Pavlović Bujas je međunarodna komunikacijska stručnjakinja, vlasnica agencije Blumen Group iz Beograda, savjetnica za razvoj organizacija i pojedinaca, te predsjednica globalne Asocijacije za odnose s javnošću (IPRA) za mandat 2024. – 2025. Diplomirala je hemiju na Univerzitetu u Beogradu, no vrlo rano u karijeri preusmjerila se ka marketingu i komunikacijama, gradeći uspješne projekte u regiji i stječući međunarodna priznanja poput IPRA Golden World Award i IPRA Grand Prix. Kroz svoj dugogodišnji rad, mentorstvo i vidljiv angažman u profesionalnim organizacijama, Nataša je postala simbol ženske snage u komunikacijskoj industriji.
Ukupno je didijeljeno jedanaest nagrada ženama koje su ove godine odabrane kao najutjecajnije u komunikacijskoj industriji u svojim kategorijama, a one su: Nataša Pavlović Bujas – Special star, Mirsada Kadribašić – Marketing Star, Nataša Bujas Pavlović – PR Star, Maja Miralem – Media Star, Manuela Šola – Agency Star, Una Karabeg – Rising Star, Milena Radenović – Employer Branding Star, Aida Šunje Hadžović – Digital Marketing Star, Jovana Tufegdžić – CSR Star, Elma Pašić – Regional Ambassador Star te Hana Hadžiavdagić – Positive Influence Star.
Konferencija Woman.comm nastavlja se i danas, u okviru bogatog programa posvećenog najaktualnijim temama komunikacijske industrije: od izazova krizne komunikacije i tehnologija koje mijenjaju tržište, pa do AI-trendova i pitanja etike u digitalnom dobu.