Marketing X Business

Dvije trećine vlasnika malih i srednjih preduzeća pozivaju na reformu zaštite podataka

N. D.

(Izvor: X)

Više od dvije trećine (67%) vlasnika malih i srednjih preduzeća trenutno vjeruje da bi Ujedinjeno Kraljevstvo trebalo reformirati svoje zakone o zaštiti podataka ako želi ostati vodeći globalni tehnološki centar.

Otkriće je napravljeno nakon studije koju je sprovelo Udruženje za podatke i marketing (DMA) koja je otkrila da postoji ogromna potražnja za reformom podataka, a dodatnih 66% vlasnika preduzeća podržava ažurirane i modernizovane propise o privatnosti podataka.

Vijest dolazi kada Zakon o zaštiti podataka i digitalnim informacijama (DPDI) završava svoj put kroz Donji dom u pokušaju da radikalno ažurira britanski zakon o zaštiti podataka.

– Velika Britanija ima sjajnu priliku da revidira svoj model zaštite podataka kako bi povećala ulaganja i rast u našoj digitalnoj ekonomiji. Iz perspektive inovacija i ulaganja, pružit će jaču zaštitu privatnosti od SAD-a i Kine, dok će biti pragmatičniji, manje birokratski od modela EU, rekao je CEO DMA Chris Combemale.

– Usvajanjem DPDI-ovih pro-inovacijskih revizija, koje čuvaju robusnu zaštitu potrošača GDPR-a, Ujedinjeno Kraljevstvo može uspostaviti model za zaštitu podataka usmjeren na korisnike koji ne samo da će Ujedinjeno Kraljevstvo učiniti privlačnijim globalnim tehnološkim središtem, već će također djelovati kao predložak da bi ostatak svijeta slijedio, dodao je.

Kako je rekao, postoji snažna podrška u zajednici malih i srednjih preduzeća u Ujedinjenom Kraljevstvu za razumne reforme za razvoj, ali oni također prepoznaju vrijednost povjerenja potrošača održavajući robusnu zaštitu privatnosti.

– Reforme u okviru zakona o DPDI odražavaju ove stavove, stvarajući bolju ravnotežu između inovacija i privatnosti, održavajući visok nivo zaštite podataka uz istovremeno omogućavanje naučne i tehnološke inovacije. Od suštinske je važnosti da javnost u Ujedinjenom Kraljevstvu ostane sigurna u ekosistem zaštite podataka. Stoga je veoma ohrabrujuće što većina vjeruje u regulatorne zaštitne mjere koje ih štite, kao i u spremnost preduzeća da svoje interese stave na prvo mjesto, dodao je Combemale.

Naglasio je da započeti posao treba dovršiti.

– Izmjene će poboljšati korisničko iskustvo pomažući preduzećima da bolje komuniciraju i angažuju se s javnošću Ujedinjenog Kraljevstva. To neće uticati na postojeću zaštitu privatnosti potrošača, što je važno i za mala i srednja preduzeća i za potrošače, pa pozivamo britanski parlament da dovrši usvajanje bez oklijevanja. Ono što je najvažnije, više od tri četvrtine (79%) vlasnika malih i srednjih preduzeća izrazilo je želju za bilo kakvim budućim propisi ma koji bi zaštitili prava na privatnost korisnika, iako (72%) ispitanika smatra da je to već postignuto, rekao je Combemale.