N. D.
Porsche ponovo lansira 911 GT3. Cestovni sportski automobil koji je izuzetno spreman za stazu debituje sa proširenom strategijom lake težine, atmosferskim 4,0-litarskim bokser motorom sa 375 kW (510 KS) i 450 Nm, i novim, visoko fokusiranim opcijama. Paket Weissach, koji je prvi put dostupan u 911 GT3, nudi još više prilagođenih opcija konfiguracije za korištenje na stazi. Uz to, sportski automobil dolazi sa opsežnijom standardnom opremom i drugim opcijama koje dodatno poboljšavaju njegovu preciznost i sportski karakter.
911 GT3 sa modernim stilom
Novi 911 GT3 modeli imaju izoštren dizajn sprijeda i pozadi, kao i prilagođenu aerodinamiku. U obje varijante, rekonstruisani prednji difuzor, prefinjen oblik ivice spojlera i modifikovana peraja na donjem dijelu karoserije povećavaju potisnu silu i optimizuju protok vazduha. Redizajnirani matrix LED farovi, dostupni na 911 GT3 sa opcionim bijelim prstenom za naglašavanje, kombinuju sve svjetlosne funkcije modela 911 i eliminišu potrebu za dodatnim svjetlima u prednjem dijelu. Ovo omogućava povećano područje ulaza zraka i jasno strukturiran izgled.
Pozadi, difuzor, otvori za vazduh i zadnji poklopac su redizajnirani. Zadnje krilo 911 GT3 ima nove bočne ploče pod uglom. Porsche koristi posebno razvijene, aerodinamično oblikovane vučne krakove sa suzastim profilom na prednjoj osovini sa dvostrukim prečkama. Oni povećavaju silu pritiska u lukovima točkova pri velikim brzinama i poboljšavaju hlađenje kočnica. Kako bi osigurali da se ravnoteža potisne sile između prednje i zadnje osovine održava čak i pri kočenju pri velikim brzinama, inženjeri ovjesa su smanjili nagib (antidive).
Na novom 911 GT3, prednji kuglični zglob donje vučne ruke je postavljen niže na prednjoj osovini kako bi se to olakšalo. 911 GT3 je usvojio ove modifikacije od trenutnog 911 GT3 RS. 911 GT3 standardno dolazi sa sportskim gumama 255/35 ZR 20 (prednji) i 315/30 ZR 21 (pozadi) sa poboljšanim prianjanjem na mokrom; opciono, dostupne su gume za gusjenice sa odobrenjem za put.
Touring paket dostupan od lansiranja i još prilagodljiviji
Sa promjenom modela, Porsche još jasnije definira varijante 911 GT3. Po prvi put će popularni Touring paket biti dostupan odmah od lansiranja na tržište. Oznaka “Touring Package” seže do varijante opreme 911 Carrera RS 2.7 iz 1973. godine. Dio je GT3 programa od 2017. Još je prepoznatljiviji u novom 911 GT3, što se ogleda u logotipu “911 GT3 touring” na rešetki zadnjeg poklopca. 911 GT3 sa Touring paketom ne koristi fiksno krilo i na taj način čuva bezvremenski elegantnu liniju 911. Proširivi zadnji spojler sa rubom za otkidanje, čuveni Gurney preklop i prilagođeni dizajn peraja na donjem dijelu osiguravaju aerodinamičku ravnotežu. Unutrašnjost nudi kvalitetnu kožnu unutrašnjost i klasičan sportski ambijent.
Po prvi put, sistem zadnjih sjedišta za 911 GT3 sa Touring paketom je dostupan kao opcija. To omogućava da se svakodnevni sportski automobil još više individualno prilagodi željama kupca za maksimalno uživanje u vožnji na krivudavim seoskim putevima.
– Posebno na krivudavim seoskim putevima, jasno možete osjetiti da je upravljanje još bolje podešeno od svog prethodnika. Uliva još veće samopouzdanje u automobil jer mirnije reaguje sa centralne pozicije bez gubljenja direktnosti. Kraći omjer prijenosa također značajno povećava užitak u vožnji na seoskim putevima, kaže ambasador marke Porsche Walter Röhrl.
Lagani dizajn
Njegova mala ukupna težina doprinosi agilnom i direktnom rukovanju 911 GT3. Novi 911 GT3 ide all-in na lagani dizajn. Novi lagani aluminijski točak srebrne boje smanjuje masu bez opruge za više od 1,5 kg u odnosu na prethodni model. Opciono, magnezijumski točkovi su dostupni sa Weissach paketom ili Leichtbau (laganim) paketom. Štede devet kilograma. Nova lagana litijum-jonska baterija od 40 Ah doprinosi atletskom indeksu tjelesne mase brijući još otprilike četiri kilograma. U najlakšoj konfiguraciji, novi 911 GT3 teži samo 1.420 kilograma.
Osam posto kraći omjer prijenosa
4,0-litarski atmosferski motor u novom 911 GT3 dizajniran je za trenutne, znatno strožje standarde ispušnih gasova i opremljen sa dva filtera za čestice i četiri katalitička pretvarača. Sa ovim izuzetno moćnim sistemom za kontrolu emisije, Porsche također pruža zadivljujući zvučni pejzaž. Snaga motora šestocilindričnog bokser motora postignuta je nizom mjera optimizacije. Glave cilindara su revidirane, a oštrije bregaste osovine modela 911 GT3 RS pružaju još dinamičnije performanse u gornjem rasponu broja obrtaja motora.
Osim toga, koriste se pojedinačni prigušni ventili s optimiziranim protokom i optimizirani hladnjaci ulja. Boxer nastavlja da isporučuje 375 kW (510 KS). To znači da svaki kilovat preuređenog brzog atmosferskog motora mora pomaknuti samo 3,8 kilograma (2,8 kg/PS) u najlakšoj konfiguraciji vozila. Osim toga, i 7-brzinski mjenjač s dvostrukim kvačilom (PDK) i 6-brzinski GT ručni mjenjač imaju omjer krajnjeg pogona koji je osam posto kraći nego kod prethodnika. Obje opcije mjenjača su dostupne i za 911 GT3 i za 911 GT3 sa Touring paketom. Novi 911 GT3 ubrzava do 100 km/h za 3,4 sekunde sa PDK-om i postiže maksimalnu brzinu od 311 km/h (ručni mjenjač: 3,9 s; 313 km/h).
– Na stazi, novi 911 GT3 omogućava još bolju kontrolu jer se drži još stabilnije i bolje se nosi na neravninama i pri vožnji preko ivičnjaka zahvaljujući optimiziranom podešavanju amortizera. Sistem protiv ronjenja primjetno smanjuje nagib pri kočenju. Kao rezultat toga, balans automobila ostaje znatno dosljedniji u svim uvjetima, kaže ambasador marke Jörg Bergmeister.
Inovativno lagano sportsko sjedište
Za novi 911 GT3, novo lagano sportsko sjedalo s korpom sa preklopnim naslonom i školjkom sjedišta od CFRP-a dostupno je kao opcija. Sjedište je opremljeno integrisanim vazdušnim jastukom za grudni koš, električnim podešavanjem visine i ručnim uzdužnim podešavanjem. Trostepeni grijač sjedišta dostupan je kao opcija. Dio podloge naslona za glavu može se ukloniti. Ovo poboljšava ergonomiju za većinu vozača kada nose kacigu tokom vožnje. Funkcija preklapanja naslona, koja se aktivira preko petlje, omogućava pristup opcionom sistemu zadnjih sjedišta koji se prvi put nudi u 911 GT3 sa Touring paketom. Kao alternativu, možete naručiti Adaptive Sports Seats Plus sa električnim podešavanjem u 18 smjerova.
Crni standardni kokpit dvosjeda u novom 911 GT3 baziran je na dizajnu trenutnih modela 911. Za razliku od modela Carrera, međutim, 911 GT3 se ne pokreće pomoću dugmeta, već i dalje ima rotirajući prekidač za paljenje. Opciono dostupna šipka za prevrtanje pokazuje blizinu motosporta. Digitalna instrument tabla u sredini podržava vozača sa jasno strukturiranim prikazom i konceptom upravljanja. Zahvaljujući kontrastnoj šemi boja, brojač obrtaja i štoperica se mogu očitati u trenu. Način prikaza „Track Screen“ reducira digitalne displeje lijevo i desno od tahometra na ključne podatke o gumama, ulju, vodi i gorivu i ukazuje vozaču na optimalno vrijeme prebacivanja brzina putem blica. Po želji, displej tahometra se može rotirati tako da granična brzina od 9.000 o/min bude na oznaci 12 sati.
Pojedinačni paketi za 911 GT3 i 911 GT3 Touring
Porsche nudi različite pakete opreme za novi 911 GT3. Sa Weissach paketom koji je prvi put dostupan, 911 GT3 je još više individualno konfigurabilan za upotrebu. Stabilizaciona šipka, spojne šipke i smičući panel na zadnjoj osovini su napravljeni od CFRP-a, kao i krov, bočne ploče zadnjeg krila, gornja školjka spoljašnjeg retrovizora, trougao retrovizora i vazdušne lopatice u prednjem dijelu. Dodatna koža i Race-Tex presvlake poboljšavaju izgled unutrašnjosti. Po prvi put, gornja strana instrument table na 911 GT3 je prema tome prekrivena Racetexom protiv odsjaja. CFRP kvake i mreže za odlaganje optimizuju unutrašnje panele vrata za lagani dizajn. CFRP kavez i lagani kovani točkovi od magnezijuma dostupni su kao opcije.
Za 911 GT3 sa Touring paketom, Porsche nudi Leichtbau paket. Ovdje je krov ofarban u boju eksterijera, kao i stabilizator, spojne šipke i smičući panel na zadnjoj osovini izrađeni od CFRP-a. Lagani kovani točkovi od magnezijuma i lagani paneli vrata su takođe deo paketa. U kombinaciji sa standardnim 6-brzinskim GT sportskim mjenjačem, koristi se skraćena ručica mjenjača iz 911 S/T. Ispred ručice mjenjača ploča sa natpisom “Leichtbau” označava paket.
Za 911 GT3 sa zadnjim krilom, Clubsport paket za upotrebu na stazi je dostupan bez doplate. Uključuje čelični kavez sa zavrtnjima u zadnjem dijelu, pojas u šest tačaka za vozača i ručni aparat za gašenje požara. Opciona lagana sportska sjedišta su preduvjet za to.
– Novi 911 GT3 postao je još uzbudljiviji i individualniji. Iskopali smo u mnoštvo detalja i dali mu mnoge karakteristike koje su naši kupci željeli. Ovo omogućava da se GT3 još preciznije prilagodi svrsi ili preferencijama vozača, kaže Andreas Preuninger, direktor GT Cars.
Ekskluzivni hronograf je “sportski automobil za ručni zglob”
Ekskluzivno za vlasnike 911 GT3 i 911 GT3 Touring, Porsche Design predstavlja izuzetan sat koji prenosi dizajn i performanse sportskog automobila na zglob. Hronograf 911 GT3 i hronograf 911 GT3 Touring opremljeni su preciznim, COSC sertifikovanim Porsche Design WERK 01.200 mehanizmom, koji ima funkciju povratnog hoda. Ultra lagano kućište od titanijuma, opciono sa crnim premazom od titanijum karbida, kombinuje dizajn sportskog automobila sa modernim časovničarstvom.
Dizajn GT3 brojčanika sa žutim akcentima i heksagonalnom strukturom dočarava instrument tablu vozila, dok je rotor za navijanje zasnovan na dizajnu GT3 felgi. Prsten za brojčanik je dostupan u svim bojama eksterijera 911 GT3 i Touring paketa, kao i u bojama programa Paint to Sample. Traka, izrađena od originalne Porsche unutrašnje kože i konca, također je usklađena s odgovarajućom konfiguracijom vozila.
Novi Porsche 911 GT3 i novi Porsche 911 GT3 sa Touring paketom mogu se naručiti od kraja godine.
VEZANO