Marketing X Business

Evo kako povećati prodaju u nekoliko koraka

Š.M.

Foto: Smartcapitalmind

Ako ljudi dolaze na vaš web, ali ne kupuju, trebate vidjeti šta i zašto se to događa. Guglanjem “Kako povećati prodaju?” naići ćete na mnogo savjeta, a Barbara Slade Jagodić, ekspert u oblasti digitalnog marketinga i oglašavanja, u svom blogu jasno objašnjava stavke koje utječu na proces kupnje i pronalazi rješenja u dosadašnjem pristupu.

Optimizirajte mobilnu stranicu, posebno pazite na prvi zaslon

Ukoliko se vaša stranica predugo učitava, to može  bitno utjecati na konverzije. Barbara navodi da orisnici danas očekuju da im se web stranica učita gotovo automatski, a ako se nešto produgo „loada“, gube interes i odlaze s web stranice. Na većim webshopovima svaka sekunda dužeg učitavanja može značiti gubitak od više hiljada eura mjesečno.

Kada se posjetitelju učita vaša web stranica, znaju li što im je raditi? Imaju ili informaciju o tome gdje se nalazite, kako vas mogu kontaktirati?

Prvi zaslon odredit će hoće li korisnik nastaviti dalje istraživati vašu web stranicu. A nažalost 77% korisnika ne ide dalje od prvog scrolla, pokazala su to istraživanja.

Ako ljudi na prvu ne razumiju što oni imaju od vas, ako ih dočeka pasivna ili nejasna poruka koja nije okrenuta njima, vjerojatno se neće dalje truditi istraživati što to vi nudite.

Dobra landing stranica treba minimalno 3 važna elementa “above the fold”.

  • naslov
  • Opis vaše ponude i benefite/vrijednost
  •  call-to-action (CTA) gumb

+ na desktopu je posebno bitno imati prateći vizual ili video.

Korist – što korisnik ima od toga što vi prodajete?

Čak i kad pristupate osobno ljudima kao prodavač, morate znati pogoditi što je njima bitno.

Ako nemam novca ili ga imam malo, prodaj mi benefit za mene, ne benefit za drugog, navodi Barbara u svom blogu.

Imajte to na umu, neće svaka osoba reagirati jednako na svaki benefit, stoga je prije svega važno poznavati ciljanu skupinu. Freelanceri koji paze na svaki novčić neće tek tako davati 100 eura za proizvod koji nije nužno bolji (nemam pojma jel je jer mi nije ponudio nikakav opis proizvoda u smislu performansi), nego je samo “naš.”

Popusti su ok, ali zapravo ne želimo plaćati dostavu

A sad razmislite: Što je ljudima najveća prepreka u online kupnji?

Ne znaju hoće li im to što su naručili odgovarati. Posebno ako se radi o cipelama. Ljudi vole cipele probati prije kupovine. Ono što ljudi zaista ne vole jest plaćati nevidljivo, npr. dostavu.

Idealan prijedlog koji Barbara nudi je da popuste nudite za pretplatu na newsletter, tako da uvijek možete zagolicati kupce da ponove kupovinu, a besplatna poštarina bit će sigurno odlična ideja za povećanje prodaje.