Marketing X Business

Evropsko prvenstvo i biznis: Fudbalske kriptovalute dostigle vrijednost od milijardu eura

Marx.ba

(Foto: BelnCrypto)

Kako fudbalska groznica raste za velike turnire u Evropi i Americi, mali, ali užurbani dio kriptoverzuma  zauzima centralno mjesto navijačkih tokena.

To nije prosječno digitalno sredstvo, već tokeni koje izdaju nacionalni timovi ili pojedinačni klubovi, čime se navijačima pruža specifičan način saradnje sa svojim timovima.

Aktivnosti u tokenima povezanim sa nacionalnim timovima učesnicama su povećane uoči jučerašnjeg početka Evropskog prvenstva u fudbalu i Copa Americe u Sjevernoj i Južnoj Americi, koje počinje nedjelju dana kasnije.

Tržišna vrijednost platforme za kriptovalute Chiliz, izvorne verzije blokčejna Socios u kojoj se nalazi većina velikih tokena obožavalaca, prema Reutersu, porasla je na skoro milijardu eura sa oko 640 miliona eura na početku godine i približava se nivou Svjetskog prvenstva 2022, prema podacima iz CoinGecka.

Ukupna tržišna vrijednost navedenih navijačkih tokena je oko 384 miliona eura.

Ovo sportsko ljeto moglo bi da bude ključni test za sektor navijačkih tokena koji je još uvek u nastajanju, koji obično nudi pogodnosti kao što su prijave za tombolu, rani pristup ulaznicama, popusti na robu ili šanse da se glasa za manje odluke kao što su pjesme sa utakmice.

Pristalice hvale tokene kao rijedak primjer kriptovalute koja se može koristiti u stvarnom svijetu, dok kritičari ističu tenzije između navedene svrhe angažovanja tima i špekulativne, a samim tim i rizične prirode imovine kojom se trguje.