Marx.ba

Kineski tehnološki gigant Huawei odlučio je da se priključi i automobilskoj industriji, a njihov SUV pod nazivom Aito M8 nastao je u saradnji sa Seresom.
Radi se o modelu koji ima range extender, odnosno benzinski motor, koji funkcioniše paralelno s električnim sistemom. Proizvođač automobila govori o pomalo nevjerovatnoj brojci, odnosno 70.000 narudžbi za M8 od 6. marta.
To je poprilično velik broj za vozilo koje počinje od 53.000 eura. Kada se posmatra iz perspektive cijene vozila u Evropi, ovo nije mnogo, ali u Kini je to ozbiljna cijena, piše HAK.
Aito M8 je samo 4 cm kraći od većeg modela marke, SUV-a M9. Dugačak je 5.190 mm, a od SUS pogona tu je 1,5-litarski benzinski motor sa turbopunjačem, od 158 KS.
Električni motor od 221 KS je naprijed, a električni motor od 304 KS nalazi se pozadi. Kupci mogu da biraju između dvije baterije od 36 kWh i 51,9 kWh s električnim dometom od 201 km ili 310 km. S napunjenom baterijom i punim rezervoarom goriva, M8 navodno može da pređe 1.526 km, a platforma radi na 800V što omogućava brzo punjenje strujom (pet minuta za 150 km dometa).
Instrument tabla i infotainment sistem su isti kao na modelu M9, a svi modeli uključuju Huawei napredni sistem pomoći vozaču ADS 3.0 koji ima LiDAR, 12 ultrazvučnih radara i 11 kamera visoke rezolucije.
VEZANO
Studija: Ovo je 25 automobila koji najmanje gube na vrijednosti