Marketing X Business

Globalna kampanja: Coca-Cola i OREO lansiraju ograničeno izdanje pića i kolačića

Marx.ba

(Foto: Coca-cola)

Coca-Cola i OREO lansiraju ograničeno izdanje pića i kolačića koji savršeno spajaju kultne brendove Coca-Cola i OREO. Brendovi su se udružili kao „najbolji“ kako bi stvorili dva ekskluzivna proizvoda ograničenog izdanja.

Inspirisana „najboljima“ širom sveta, ova dva kultna brenda, na ograničeno vrijeme, izazivaju slavlje među najboljima lansiranjem dva legendarna proizvoda i nekoliko jedinstvenih digitalnih i fizičkih iskustava. Značaj slavljenja prijateljstava nikada nije bio važniji, a brendovi se zalažu za to uvođenjem “besties”, partnerstva koje proslavlja ono što znači biti “najbolji” često postaje kombinacija njihovih najboljih osobina, čineći jedni druge jednakima bolje zajedno.

Brendovi OREO i Coca-Cola su razigrano povezani na mnogo načina. Sada nudeći vrhunske poslastice, obožavatelji mogu uživati ​​u legendarnom dvojcu ograničeno vrijeme s dugogodišnjim i novootkrivenim najboljim prijateljima.

– Ujedinjavanje razigranosti OREO-a i prave čarolije Coca-Cole je neočekivano, ali se i čini ispravnim jer su naši brendovi slični na mnogo načina. Kao prva saradnja ove vrste za oba brenda, oduševljeni smo što nam se najbolji prijatelji širom svijeta pridruže u slavljenju novih proizvoda, sjajnih iskustava i neočekivanih trenutaka povezivanja, rekla je Oana Vlad, globalna potpredsjednica za strategiju brenda u kompaniji Coca-Cola. „

Oba proizvoda imaju zadivljujući dizajn i elegantno pakovanje, ukrašeno prepoznatljivim OREO utisnutim kolačićima i naslaganim Coca-Cola bocama. Sa svakim gutljajem Coca-Cola OREO Zero Sugar Limited Edition, obožavatelji mogu uživati ​​u osvježavajućem okusu Coca-Cole s aromatičnim naznakama inspiriranim OREO kolačićima, stvarajući neusporedivo iskustvo od ovih novootkrivenih najboljih prijatelja.

Ograničeno izdanje OREO Coca-Cola sendvič kolačića može se pohvaliti prepoznatljivim dizajnom blokiranim crvenom i crnom bojom koji sadrži dva jedinstvena bazna kolača, jednu klasičnu čokoladu (koja sadrži Coca-Cola sirup) i jednu zlatnu boju crvene boje s reljefom Coca-Cole dizajni, punjeni glatkom kremom bijele boje.

Kreirani u partnerstvu sa Spotifyjem, brendovi OREO i Coca-Cola će predstaviti „Bestie Mode Digital Experience“, ekskluzivnu platformu i prvo muzičko iskustvo ove vrste dizajnirano za najbolje prijatelje da spoje muzičke ukuse i uživaju zajedno. Skeniranjem proizvoda marke Coca-Cola i ORE, obožavatelji mogu pratiti korake za istraživanje „Način najboljeg prijatelja“ i sinhronizaciju muzičkih preferencija sa svojom najboljom prijateljicom. Korisnici Spotify Free također će biti pozvani da pristupe bestie iskustvu putem promocije na platformi. Kada se povežu sa Spotify nalogom, fanovi će dobiti pitanja kako bi vidjeli kako se njihov ukus u muzici slaže s njihovim najboljim prijateljicama. Biće generisana plejlista sa kombinovanim muzičkim preferencijama kako bi najbolji prijatelji uživali zajedno.

Dajući najboljim prijateljima još više da iskuse zajedno, Coca-Cola i OREO brend također pokreću liniju robe “Bestie Mode” u Sjedinjenim Državama s modnim trgovcem Forever21. Kolekcija sadrži gornji dio odjeće, čarape, torbu, kozmetičku torbu, pribor za piće i bilježnice po cijenama ispod 20 dolara.

Globalnu kampanju kreirali su partneri WPP Open X i OREO brend agencije. Zasluge agencije: AKQA, TMA, EssenceMediacom, VaynerMedia, Ogilvy, Weber Shandwick, Golden UK, Bulletproof, Dentsu, VML i PXP.