Brend Magazin
Prva asocijacija na zanimanje agenta za nekretnine u Bosni i Hercegovini je Haris Kadić. Ovaj agent iz Sarajeva u svojoj profesiji izdvojio se od ostalih, ne samo u BiH, već i u regionu. Zna kako privući ciljnu publiku, ali i ostalu javnost. Za sebe kaže da s ponosom nosi svoj alias agent 001 za nekretnine…
Za Brend magazin otkriva kako je počela njegova karijera, šta su mu bili najveći izazovi, kako je stekao povjerenje klijenata i mnogo drugih detalja u vezi sa stvaranjem ličnog brenda.
” Početak moje karijere na tržištu nekretnina bio je odmah poslije završetka fakulteta kada sam se, sasvim slučajno, pridružio agenciji za nekretnine “Ingenium”. Tu sam shvatio kako uopšte funkcioniše tržište, šta je uloga jednog agenta za nekretnine i na početku sam mogao da učim od svojih mentora koji su imali izuzetne rezultate u tom svijetu poslovanja. Uvijek je pitanje bilo da li je posao agenta samo da naplati agentsku proviziju ili da pruži svoj maksimum da pomogne nekome da riješi svoje stambeno pitanje, što je jedno od najvažnijih životnih pitanja svakog čovjeka “, kaže Kadić.
I tada se, ističe, trudio da svakom klijentu da ne samo svoje vrijeme i preporuke, već iskren i profesionalan savjet. – To su mnogi prepoznali pa su, recimo, moji tadašnji prvi klijenti danas, nakon toliko godina, moji iskreni prijatelji i ponosni vlasnici nekretnina koje sada vrijede mnogo više – naglašava Kadić.
Kako biste opisali svoj lični brend na tržištu nekretnina i koje su ključne vrijednosti koje promovišete?
Moj lični brend na tržištu nekretnina je vrlo lako opisiv. Nešto slično ovom, na tržištu Bosne i Hercegovine sigurno nema. Tražio sam i po zemljama regiona, ali ni tamo nisam našao. Shvatio sam da, ako želim da uspijem, moram biti potpuno drugačiji od svih drugih agenata na tržištu. Ne kažem da je moj pristup bolji od onoga što rade kolege iz branše, ali je definitivno drugačiji. Prekretnica u mojoj karijeri je počela kada sam svoju fotogafiju, bolje reći svoju glavu, stavio na svoj automobil i pitao ljude “Ko je Haris Kadić?”, sve ostalo je istorija. Svakako da moja promocija imena i brenda pravu sliku dobija kroz HIT FM radio Sarajevo i gospodina Emira Cocalića. Kroz saradnju sa ovakvim profesionalcem dobijam i nagradu za radijski projekat godine.
Koje strategije ste koristili da biste izgradili i održavali svoj lični brend?
Čini mi se da je puno lakše izgraditi, nego održati lični brend. Nije dovoljno samo skrenuti pažnju na sebe, treba prvo pokazati da znaš raditi posao i da si čovjek od riječi – kada nešto obećaš da ćeš završiti, onda to postaje tvoja obaveza, misija, zadatak – da pokažeš i sebi i klijentima da ti to možeš. Ne postoji radno vrijeme, postoji samo vrijeme koje je potrebno da se zadatak uspješno završi. Mislim da je to ključno u ovom poslu. Koliko si spreman da žrtvuješ sebe, jer se na kraju sve pretvori u brojeve – koliko si prodao, koliko si zaradio i koliko si dužan! Po ovoj matematičkoj računici ima i onaj “x” – nepoznata, a to je faktor sreće.
Jedan od ključeva uspjeha jeste i okružiti se ljudima koji su profesionalci u svojoj struci, vjerovati njihovom iskustvu i slušati savjete.
Kako se Vaš lični brend razlikuje od drugih agenata za nekretnine u BiH, pa i u regionu?
Spomenuo sam da se dosta razlikujem od kolega agenata – od samog izgleda, pa do načina na koji komuniciram sa investitorima, izvođačima radova i samim klijentima. Postoji stereotip da agent za nekretnine mora nositi odijelo 24 sata dnevno da bi mu ljudi, navodno, vjerovali. Vjerujte mi, najskuplje nekretnine sam prodao u dukserici. Jednostavno, ljudi ti moraju vjerovati.
Mi smo malo tržište na kojem svako zna svakoga, tako da je povjerenje koje sam stekao možda i moj najveći uspjeh, ali i ljudi kojima sam okružen, moje kolege iz “Stanprometa” su veliki dio mog brenda i bez njih ova priča ne bi bila ovoliko jaka i stabilna. Volim ponoviti da zbog Harisa Kadića, dakle zbog mene lično, niko nije kupio niti jedan metar kvadratni, već isključivo zbog onoga što ja nudim na tržištu i prilike da kupci “oplode” svoj novac.
Koliko Vaš lični brend doprinosi Vašem uspjehu na tržištu nekretnina?
Moj brend igra ključnu ulogu u mom uspjehu na tržištu nekretnina. Klijenti prepoznaju moje vrijednosti i imaju povjerenja u moje usluge, što dovodi do dugoročnih poslovnih odnosa i preporuka. Moj brend otvara vrata novim poslovnim prilikama i pomaže mi da se istaknem u ovoj industriji.
U kojoj mjeri Vam društveni mediji i online prisustvo pomažu u održavanju ličnog brenda?
Nevjerovatno koliko je važno konstantno biti prisutan na svim digitalnim kanalima, društvenim mrežama, radiju i televiziji. Ja sam to shvatio još prije nekoliko godina i uspio sam savladati osnove dobre fotografije, sam montirati video i objaviti sadržaj dok sam još na terenu. Savladao sam umijeće medijskog nastupa i nemam strah od kamere i mikrofona. Znalo mi se desiti da prodam apartman na planini čim objavim neki dobar reels. S vremenom sam naučio da ne treba biti ni dosadan i “bombardovati” ljude dosadnim sadržajem. Teško je naći pravu mjeru ali, evo, svakog dana se trudim naučiti nešto novo.
Koje su najveće prepreke na koje ste naišli u izgradnji svog ličnog brenda i kako ste ih prevazišli?
Jedna od najvećih prepreka u izgradnji mog ličnog brenda bila je prevazilaženje konkurencije i stvaranje razlika koje bi me izdvojile na tržištu. Da bih to postigao, usredsredio sam se na kontinuirano usavršavanje i edukaciju, primjenu novih tehnologija i pružanje vrhunskih usluga. Takođe sam puno vremena i truda uložio u izgradnju reputacije, kao pouzdanog i stručnog agenta za nekretnine.
Kako Vaš lični brend doprinosi izgradnji dugoročnih odnosa s klijentima i zajednicom?
Kroz otvorenost, profesionalizam i posvećenost klijentima gradim povjerenje i lojalnost među svojim klijentima. Osim toga, aktivno sam uključen u sve ono što može biti korisno. Imamo prelijepu zemlju, tako malo nam treba da se sve uredi, jer tek tad će nam svima biti bolje. Raduje me svaki novi kran, svako novo gradilište, nova lijepa zgrada koja se izgradi, da li na planini ili u gradu. Svi mi, kao društvo, imamo obavezu da sačuvamo naše ljude, da ostanu živjeti u Bosni i Hercegovini.
Koje savjete biste dali drugim agentima za nekretnine koji žele da izgrade svoj lični brend?
Savjetovao bih drugim agentima da budu autentični i dosljedni svojim vrijednostima, da kontinuirano rade na unapređenju svojih vještina i znanja ili da pojednostavim – samo nemojte kopirati. Budite svoji i originalni!
I za kraj ponosno nosim svoj alias agent 001 za nekretnine Haris Kadić.