Marketing X Business

Imaju razloga za zadovoljstvo: Neto dobit Podravke skočila za 50 posto

Marx.ba

(Foto: Društvene mreže)

Neto dobit Grupe Podravka u prvom kvartalu ove godine iznosila je 23,5 miliona eura, što je za 7,8 miliona eura odnosno 50 posto više nego u istom periodu prošle godine, izvijestila je Podravka.

Neto dobit segmenta prehrane porasla je gotovo dvostruko u odnosu na prva tri mjeseca 2023., za 95 posto i iznosila 14,5 miliona eura. Neto dobit Podravkine farmaceutike porasla je za 9,1 posto i u prva tri mjeseca ove godine iznosila devet miliona eura.

Operativna dobit grupe prije amortizacije (EBITDA) u prvom je tromjesečju dosegla 37,9 miliouna eura, što je 10,6 miliona eura više nego u prva tri mjeseca 2023. godine.

U prva tri mjeseca ove godine Podravkini prihodi od prodaje iznosili su 191,8 miliona eura, što je 15,9 miliona eura odnosno 9,1 posto više u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine.

Tokom prvog kvartala Podravka je, kako navode u kompaniji, realizirala investicije u iznosu od gotovo 25 miliona eura, što je dvostruko više nego u istom periodu prošle godine, prenosi Hina.

Prioriteti investicijskog ciklusa ostaju ulaganja u modernizaciju, uvođenje novih tehnologija i digitalizaciju, podizanje efikasnosti i energetske učinkovitosti te daljnje unapređenje uslova rada, kažu u Podravci. Završetak najveće investicije u sklopu strategije poslovanja, izgradnje logističko-distributivnog centra u Koprivnici ukupne vrijednosti od 48 miliona eura, očekuju se u drugom dijelu godine.

– Ovako snažan rast prodajnih prihoda pokazuje da naša fokusiranost na jačanje prodaje, povećanje broja kupaca te profitabilnosti i prepoznatljivosti proizvodnog portfelja na izvoznim tržištima daje dobre i jasno vidljive rezultate koji se ogledaju i u rastu količina prodane robe te u rastu profitabilnosti, izjavila je predsjednica Podravkine uprave Martina Dalić.

Povezani članci