Marketing X Business

Influenserski marketinški prostor počinje 2025. godinu velikom akvizicijom

N. D.

(The dream cach)

Influencer marketing i platforma za upravljanje društvenim medijima, objavila je da je kupila Mavely za 250 miliona dolara. Mavely ima mrežu od više od 120.000 kreatora za koje kompanija kaže da su ostvarili više od milijardu dolara bruto obima prodaje za više od 1.400 velikih brendova, uključujući Nike, Anthropologie, Lululemon, Macy’s, Old Navy i Adidas.

Najavljeno je da će dodavanje Mavelyja pomoći trgovcima omogućavanjem mjerenja utjecaja cijelog toka i mjerljivog povrata ulaganja, dok će istovremeno pomoći kreatorima da maksimiziraju svoju zaradu.

Inače, eMarketer očekuje da će potrošnja na influenserski marketing u SAD dostići 9,29 milijardi dolara u 2025., što je porast od 14,2% u odnosu na prethodnu godinu. Pri toj stopi rasta, influencerski marketing će nadmašiti rast potrošnje na digitalne i društvene medije u SAD, iako je udio potrošnje znatno manji.

Tokom ljeta 2024., veće reklamne agencije su se uselile u prostor utjecajnog marketinga, što je najznačajnije kada je Publicis Groupe kupila Influential. Nije iznenađujuće da su podaci i AI u središtu ovih akvizicija.

Kao i većina modernih marketinških kanala, influencer marketing generiše mnogo podataka. Oni koji mogu da generišu i analiziraju podatke brzo i efikasno imaju koristi. AI može pomoći marketinškim stručnjacima da izaberu prave utjecajne osobe, identificiraju publiku i analiziraju rezultate kampanja.

U vrijeme kada ga je kupio Publicis, Influential je rekao da je njegova platforma pokretana umjetnom inteligencijom imala 100 milijardi podataka i uključivala 3,5 miliona kreatora. Kasnije kaže da će njegova AI prediktivna analitika sada koristiti podatke o performansama prve strane iz Mavelyjeve mreže od više od 120.000 kreatora. Mavely je ranije bio u vlasništvu Rhyz Inc., podružnice Nu Skin Enterprises. Kasnije je dogovor postignut zahvaljujući strateškom ulaganju kompanije Summit Partners.

VEZANO

Lekcije iz uspona umjetne inteligencije u 2024. i pragmatičan put za marketing u 2025.