Marketing X Business

Infobip predstavio novi inovativan proizvod koji ima globalan potencijal

Š.M.

Bloomberg Adria

Infobip je predstavio svoj novi proizvod u čiji je razvoj uloženo čak 6,3 miliona eura. Riječ je o multifaktorskoj autentifikaciji, proizvodu koji ima globalan potencijal, a koji su razvili u suradnji s kompanijama Send i Poduzetnički akcelerator Split.

Infobip u priopćenju navodi da proizvod ima napredne karakteristike i visoke razine sigurnosti te da predstavlja značajno poboljšanje dosadašnjih modela autentifikacije pristupa osjetljivim IT sistemima primarno putem pametnog telefona, navodi Poslovni.hr.

Infobipova multifaktorska autentifikacijska rješenje je koje podiže standard sigurnosti na višu razinu. Jednostavna lozinka više nije dovoljna kako bi bila osigurana prava sigurnost naših računa. Naše rješenje korisnicima omogućuje autentifikaciju kroz tri smjera – putem mobilne mreže, biometrijom i verifikacijom sadržaja”, objašnjava Damir Prusac, potpredsjednik Infobipa za inženjerstvo.

Autentifikacija putem mobilne mreže, zbog korištenja podatkovne mreže operatora za verifikaciju broja telefona i nepostojanja PIN-a, minimizira mogućnost digitalnog napada i osigurava visoku razinu zaštite komunikacije. Biometrijska autentifikacija prepoznaje lice u čak 36 tačaka na temelju čega preciznije rade izračun vektora i brže uspoređuju razlike lica pri tome verificirajući sadržaj skeniranih slika i dokumenata.

Iz jedne od najvećih tehnoloških kompanija u regionu navode da je proizvod rezultat kombinacije postojećih znanja i tehnologija unutar Infobipa, ali obogaćen novim značajkama i funkcionalnostima koji su povećali kvalitetu korisničkog iskustva i razinu sigurnosti.

Ovo inovativno rješenje je, navode iz kompanije, razvijeno za IT sisteme unutar područja Sigurnost u sklopu strategije pametne specijalizacije (S3). Projekt je sufinanciran europskim sredstvima u iznosu od 1,9 miliona eura, a njegova je ukupna vrijednostcodnosno 6,3 miliona eura.