Marketing X Business

iPad Pro najprodavaniji je Appleov tablet

Marx.ba

(Foto: Youtube)

Suprotno očekivanjima da će najjeftiniji model biti najprodavaniji, izvještaj koje je objavio Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) pokazuje da je iPad Pro, inače najskuplji model u Appleovoj ponudi, dominirao prodajom u drugom kvartalu ove godine.

Naime, prema podacima prikupljenima od aprila do juna, iPad Pro činio je čak 43 posto ukupne prodaje iPada, čime se dobrano smjestio na vrh. Na drugom mjestu se nalazi osnovni model iPada s udjelom od 35 posto, dok su iPad Air i iPad mini zauzeli treće i četvrto mjesto s udjelima od 12 i 10 posto.

Uspoređujući ove brojke s drugim kvartalom 2023., prodaja iPada Pro zabilježila je rast od pet posto, dok je udio osnovnog iPada ostao nepromijenjen. Nasuprot tome, udjeli iPada Air i iPada mini su se smanjili.

Potrebno je istaknuti da su novi modeli iPada Pro predstavljeni ovoga maja, odnosno tačno usred drugog kvartala, što je zasigurno imalo utjecaja na ove rezultate. No, također treba napomenuti da su tada predstavljeni i novi modeli iPada Pro, ali oni nisu uspjeli privući jednaku pažnju kupaca.

Prema mišljenju analitičara iz CIRP-a, stabilizacija tržišnog udjela iPada može se očekivati u sljedećih nekoliko kvartala, kada će biti jasnije je li skok u prodaji iPada Pro bio samo privremena pojava uzorkovana predstavljanjem nove generacije uređaja ili ih ljudi jednostavno vole, piše Bug.