Marx.ba

Američki J.D. Power ispitao je 82.000 kupaca novih automobila o tome koje im se tehnološke mogućnosti sviđaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još uvijek pokušavaju shvatiti kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole – a šta im smeta.
Potrošači ne vide vrijednost u zaslonima za suvozače ili čitačima otiska prsta, ali vole nadzor mrtvog ugla i pametnu kontrolu klime. Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvijek uveliko uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu živjeti i što će ih najvjerovatnije iznervirati, piše HAK.
Neki od zaključaka kompanije ovdje imaju puno smisla. Zasloni za suvozače, na primjer, nisu nešto u čemu vozači vide vrijednost. J. D. Power primjećuje da samo 10 posto vozila svakodnevno vozi osobu na prednjem sjedištu, zbog čega postavljanje zaslona nije neophodno.
Kontrole gestama koje omogućuju vozaču da prilagodi funkcije prelaskom prsta u zraku također nemaju odjeka, a korisnici prijavljuju da su problematične i da im nedostaje funkcionalnost. Ili, kako kaže J. D. Power, kontrole gestama, čitači otiska prsta i sistemi za prepoznavanje lica neuspješno pokušavaju riješiti problem za koji vlasnici nisu znali da ga imaju.
VEZANO
Autonomni taksiji se ponašaju kao ljudi: Dobili su popriličan broj kazni za nepropisno parkiranje