Š.M.
Čelnik Swatch Group AG rekao je da robne marke Swatch i Tissot nadmašuju šire tržište švicarskih satova s izvozom početnih luksuznih satova koji je prošlog mjeseca naglo porastao.
Izvoz proizvoda brenda Swatch, potaknut novim izdanjima i kontinuiranim uspjehom saradnje MoonSwatcha sa sestrinskim brendom Omega, porastao je 61 posto po vrijednosti i 39 posto po količini u julu, rekao je u intervjuu glavni izvršni direktor Nick Hayek.
Uspješnost vodeće marke Swatch u suprotnosti je s ukupnim podacima o izvozu švicarskih satova objavljenim u utorak prema kojima su isporuke pale za 0,9 posto u julu, što je prvo mjesečno smanjenje u više od dvije godine.
Izvoz švicarskih satova po cijeni manjoj od 200 franaka, što uključuje većinu Swatch proizvoda, pao je 2,6 posto u julu u odnosu na godinu prije, izvijestila je Federacija švicarske industrije satova, navodeći značajan pad isporuka u Kinu.
“Niži tržišni segment je jači nego prije“, rekao je Hayek o proizvodima kompanije s početnim cijenama na pitanje o izvoznim podacima. Dodao je da potražnja za ostalim modelima Swatch, uključujući novu verziju s četvrtastim kućištem nazvanu ”Šta ako?”, pomaže povećati ukupnu prodaju robne marke za dvocifreni porast.
Izvršni direktor je rekao da je kompanija Tissot, najpoznatija po modelu PRX, također bila bolja, s izvozom u julu koji je porastao za 23 posto po količini i 36 posto po vrijednosti.