Marketing X Business

Kako marketinški lideri prilagođavaju Google: AI strategije pretraživanja

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Većina marketinških lidera diverzificira i prilagođava svoje strategije zbog AI pretraživanja, fragmentacije pretraživanja i potencijalnog raspada Googlea, prema novoj anketi koju je sprovela korporativna SEO platforma Botify.

SEO se nastavlja mijenjati itekako brzo. ChatGPT i drugi generativni motori imaju potencijal da preoblikuju paradigmu pretraživanja. U međuvremenu, sve više ljudi vjeruje da je kvalitet Google pretraživanja u opadanju (djelomično zbog toga što pregledi umjetne inteligencije zauzimaju najvredniji prostor u rezultatima pretraživanja i brutalnih ažuriranja algoritma). I mnoge web stranice bilježe eroziju organskog prometa od Googlea.

U istraživanjima koja se odnose na decembar je 62 posto marketinških lidera reklo je da diverzificiraju i prilagođavaju svoje strategije. U međuvremenu, 31 posto namjerava diverzificirati, ali nije izvršilo nikakva prilagođavanja. Preostali marketinški lideri ili održavaju strategiju ili ne vrše nikakva prilagođavanja.

Platforme za pretraživanje koje nisu Google. Ovo su platforme za pretraživanje koje nisu Googleove koje marketinški lideri razmatraju: YouTube (66%) ChatGPT (56%) Amazon (45%) TikTok (40%)

Porast generativnog pretraživanja i generativnih AI asistenata značajno je (55%) ili neznatno (36%) promijenio način na koji su marketinški lideri mjerili performanse pretraživanja tokom prošle godine. Preostalih 9% reklo je da nisu promijenili način na koji mjere učinak.

Evo kako neki sada mjere uspjeh, prema anketi:

52% je prešlo sa rangiranja na prisustvo u isječcima pretraživanja i pojavljivanja u odgovorima (Google AI pregledi/ChatGPT/Perplexity). 27% je prešlo sa stope klikanja na konverzije.

7% je prešlo sa rangiranja na posjete. O podacima. Botify se udružio sa Centimentom za ovo istraživanje

300 vođa marketing odjela (direktora, potpredsjednika ili više u maloprodaji, e-trgovini, turizmu i ugostiteljstvu).

VEZANO
Derubis Caravans nominovan u četiri kategorije za European Innovation Award