Marketing X Business

Kako radni prostor utječe na našu produktivnost?

Š.M.

Image by freepik

Sigurno ste bezbroj puta čuli da organizacija na radnom mjestu igra veliku ulogu u postizanju ciljeva. U ovom slučaju, nije samo riječ o organizaciji samog poslovanja, poslovnog okruženja i zadataka, nego i onog personalnog, tačnije vašeg radnog okruženja. Bilo na radnom mjestu, bilo u improvizovanom kućnom uredu, neminovno je da ćemo dosta našeg vremena vremena provesti sjedeći za kompjuterom/laptopom, čitajući naučne radove, planirajući sedmicu ili izvršavajući poslovne zadatke. U vezi s tim, dobro opremljen i podsticajan poslovni prostor zauzima visoko mjesto na listi radnih uslova firme i zapravo pokazuje koliko kompanija brine o svojim zaposlenima. Kancelarija je mjesto gde se odvija sva magija poslovanja i prostor gdje zaposleni provode mnoštvo sati tokom dana, stoga je neophodno da ona zadovolji potrebe radnika i obezbjedi im siguran i motivišući kutak za rad.

Osvjetljenje i boje u radnom prostoru

Profesor Alan Hedge sa Univerziteta Cornelli, proveo je studiju koja je otkrila da su radnici koji su boravili u prostorima osvjetljenim dnevnom svjetlošću prijavili smanjenje simptoma naprezanja očiju, glavobolje i zamagljenog vida od čak 84%, a zaposleni koji su sjedili pored prozora imali su povećanu produktivnost. Zaključak je da optimizacija količine prirodnog svjetla u kancelariji znatno utiče na dobrobit zaposlenika i njihovog zdravlja što utiče na povećanje produktivnosti, navodi Womeninadria.ba.

Kvalitet zraka

Također, potrebno je imati na umu protok zraka i ventilaciju u prostoru – boje i oblici mogu se drastično mijenjati od trenda do trenda, ili od ukusa korisnika/ca, ali ono što uvijek ostaje nepromjenjivo i neopisivo važno za sve dizajnere interijera je kvalitet zraka i – zdravlje pluća. Stoga, redovno provjeravajte ventilacijski sistem i vodovodne cijevi (radi sprečavanja pojave vlage, plijesni i bakterija), čistite filtere na klima uređajima, otvarajte prozor svakodnevno i trudite se da ne pušite cigarete u zatvorenom prostoru u kojem provodite mnogo vremena.

Kvalitetan nameštaj i dodatna oprema

Komfor se zaposlenima može obezbjediti kupovinom kvalitetnog i udobnog kancelarijskog namještaja. Stolice sa ergonomskom podrškom i visokim naslonom mogu biti odličan izbor, birajte one provjerenog kvaliteta čiji je vijek trajanja duži. Kancelariju organizujte tako da ostane dovoljno mjesta za funkcionalan sto, odgovarajući računar i njegove prateće elemente, kao što su printer ili slušalice. Ne zaboravite da izdvojite prostor za skladištenje gdje bi se čuvala ostala potrebna oprema za kancelarije i sitan kancelarijski materijal kao što su makaze, olovke, markeri za tablu.

Mir i tišina podstiču produktivnost

Prostori za sastanke i zajednička okupljanja zaposlenih od suštinskog su značaja za kreiranje jakog timskog duha i rađanje originalnih rješenja. To su mjesta gde se kuhaju i spremaju sjajne ideje, razmjenjuju i prate rezultati projekta, i ostvaruje uspješna saradnja sa klijentima. Međutim, svaki pojedinac u timu treba da ima mjesto koje će mu obezbjediti mir i tišinu, kako bi što bolje sumirao utiske sa zajedničkih sastanaka i fokusirao se na predstojeće ciljeve.