Marketing X Business

Kockice ne izlaze iz mode: Lego ostvario za 16 posto veći prihod

Marx.ba

(Foto: Lego)

Danski proizvođač lego kockica prvo je polugodište ove godine zaključio s rastom dobiti i prihoda.

Neto dobit porasla je na godišnjem nivou za 16 posto na šest milijardi danskih kruna (oko 804 miliona eura), a prihodi za 13 posto na 31 milijardu kruna (4,2 milijarde eura).

Izvršni direktor Lega Niels Christiansen rast je pripisao jačanju tržišnog udjela, prenosi francuska novinska agencija AFP.

Najveći rast prodaje zabilježen je u Evropi i Sjevernoj Americi, dok je potražnja u Kini usporila, ali u kompaniji vjeruju u potencijal tamošnjeg tržišta.

Lego je lansirao 300 novih proizvoda između januara i kraja juna i zabilježio rast prihoda od franšiza kao što su Star Wars i Harry Potter.

Kompanija je također nedavno najavila formiranje partnerstva s prodavačem sportske opreme Nike. Od njih se očekuje da zajedno razviju više proizvoda i sadržaja.