Marketing X Business

Koje smo automobile uvozili ove godine: Tradicionalne marke na bh. tržištu i dalje bez premca

N. D.

(Foto: Škoda BiH)

Bosna i Hercegovina i dalje je, kada se radi o kupovini novih automobila, u najvećem obimu vjerna markama koje su tradicionalne i već godinama najpopularnije, ali i neki novi proizvodi na ovom tržištu pobuđuju pažnju.

Ovo o tradiciji se prije svega odnosi na Škodu koja ima udio u tržištu BiH nešto više od 21 posto. Ukupno je u prvih šest mjeseci ove godine uvezeno 1.126 automobila marke Škoda, a najprodavaniji automobil u BiH je Octavia. Njih 459 našlo je vlasnika u našoj zemlji.

(Foto: Volkswagen BiH)

Na drugoj poziciji, ali dosta iz Škode nalazi se Volkswagen sa uvezenih 528 automobila, što je nešto manje od 10 posto tržišta. a odmah iza sa manje od 9 posto tržišta je Toyota (477 vozila). Treba reći da Volkswagen dosta toga nadoknađuje kao lider u prodaji lakih dostavnih vozila u našoj zemlji (skoro 24 posto tržišta).

(Foto: Toyota)

Slijede Hyundai (397), Renault (349), Dacia (311), Kia (235), Peugeot (220), Citroen (219)…

Kada se radi o luksuzu treba reći da je u prvih šest mjeseci ove godine uvezen 61 Porsche, što je itekako dobar rezultat.

(Foto: Porsche)

Sa druge strane polako se etabliraju i kineski proizvođači. Recimo da je MG prodao 51, a Chery 37 automobila na bh. tržištu.

(Foto: Nikola)

Kada se radi o proizvođačima isključivo električnih automobila, Tesla je na bh. tržište plasirala 12 vozila, a kineski BYD samo jedan.