Marx.ba
Za neke je ChatGPT još uvijek apstraktna novost, ali ima i onih koji su već duboko predani korištenju ChatGPT-a u poslovanju. To uključuje i Jakea Dunlapa, izvršnog direktora Skaled Consultinga, kompanije za savjetovanje o upravljanju i prodaji čiji su klijenti LinkedIn, Microsoft i Adobe.
Čovjek koji razlaže korisne savjete za korištenje ChatGPT-a u prodaji rekao je se njegove smjernice mogu koristiti s bilo kojim AI chatbotom, ali on ipak preferira OpenAI-jev ChatGPT zbog njegove opcije prilagođenih GPT-ova. Ta opcija omogućuje prilagođene verzije za specifične upite ili slučajeve upotrebe, piše Business Insider.
Dunlap je otkrio koji su za njega omiljeni načini korištenja ChatGPT-a u svrhu poboljšanja prodaje i produktivnosti, a to su savjeti koji mogu pomoći svima u lancu – od voditelja prodaje do rukovoditelja računa.
Ubrzavanje istraživanja
– Kada istražujete nešto, nemojte prvo ići na Google. Idite na ChatGPT i recite mu tačno šta želite učiniti, rekao je.
Dunlap je savjetovao predstavnicima prodaje i razvoja da ubrzaju svoj proces istraživanja o kompaniji ili industriji i uz pomoć chatGPT-a postanu stručnjaci.
– Možete čak prilagoditi ChatGPT-ove metode podučavanja. Doslovno u roku od pet minuta, ChatGPT može sažeti istraživanje za koje bi meni inače trebalo dva sata, rekao je.
Stvaranje personaliziranih strategija dosega za klijente
Dunlap je rekao da bi se ChatGPT mogao koristiti za stvaranje personaliziranijih strategija dosega za potencijalne klijente. U strategiji koju je nazvao “metodologija trijade”, Dunlap je rekao da treba pogledati trendove u industriji, trendove unutar uloge na koju se fokusirate u kompaniji i zatim kako podržati to dvoje.
Na primjer, ako pokušavate prodavati ljudskim resursima u izdavačkoj kompaniji, Dunlap predlaže da pitate ChatGPT o trendovima u izdavačkoj industriji i onima unutar određene zemlje.
– Zatim, koji su trendovi u izdavaštvu za voditelje stjecanja talenata, konkretno. Zatim je dobro pitati koji se trendovi događaju u izdavaštvu i, posebno, među voditeljima ljudskih resursa, naglasio je.
Naime, budući da većina donositelja odluka na visokom nivou preferira “izravnu komunikaciju”, personalizirane poruke za specificiranje trendova unutar industrije ili područja kompanije privlačnije su potencijalnim klijentima.
Pripreme za pregovore
Za privlačenje potencijalnih klijenata Dunlap koristi prilagođeni GPT koji već ima podatke o njegovoj kompaniji i opće informacije. Zatim mu daje poveznicu s kompanijom s kojom želi sarađivati kako bi dobio korak s njenim poslovanjem.
Osim toga, rado koristi i glasovni alat na mobilnoj aplikaciji ChatGPT prije sastanka jer mu može reći da prikupi sve što je pripremio, pojednostavljujući proces pomoću prilagođenog GPT-a koji već zna podatke njegove kompanije. Dodatno, preporučuje korištenje prilagođenog GPT-a za kasniju pripremu posla.
Chatbot može generirati informacije poput prijedloga vrijednosti ili tko vam je konkurencija prije nego što razgovarate sa svojim klijentom. Prije je Dunlap te pripreme obavljao usred noći, ali sada ide direktno na ChatGPT.
– Dakle, to je moj trik za sklapanje više poslova, rekao je.
Personalizirani trening
Za menadžere prodaje kojima nedostaje kreative i ideja za izradu personaliziranih planova obuke za članove tima, Dunlap je rekao da se ChatGPT može koristiti za razvoj prilagođenih nastavnih planova i programa.
Uz obuku zaposlenika, Dunlap voli kreirati i kvizove i detaljne nastavne planove i programe za svoje osobno učenje.
Ubrzavanje integracije za prodajne predstavnike
– Ako ne implementirate generativnu umjetnu inteligenciju, vjerovatno udvostručujete svoj prodajni period, rekao je.
Dunlap objašnjava da bi GPT-ovi mogli pomoći novim zaposlenicima da saznaju kome prodaju, o njihovim proizvodima i njihovim prijedlozima bez potrebe za “30 razgovora” jer chatbot može sam pokrenuti onboarding.
On ponovno preporučuje da GPT-ove za “igranje uloga” naučite o industriji i osobnostima kupaca kompanije, prenosi Tportal.