Marketing X Business

Lego napravio istorijski zaokret, prihodi porasli za 13 posto

Marx.ba

(Foto: Lego)

U vrijeme kada se proizvođači igračaka bore da postignu ogroman rast prodaje, Lego brzo raste. Danska kompanija zabilježila je skok prihoda od 13 posto u prvih šest mjeseci ove godine i nastavlja osvajati tržišni udio.

– Kada pogledate prodaju igračaka, Lego je upravo ove godine pokrenuo sav rast u industriji, rekao je Eric Handler, izvršni direktor Roth MKM-a.

Nakon što je početkom 2000-ih došao na ivicu bankrota, Lego je preoblikovao svoje poslovanje i diversifikovao bazu kupaca, što mu je pomoglo da poveća prodaju čak i u inflatornim tržišnim uslovima.

Lego je zabilježio pozitivan godišnji rast prihoda u svakoj od posljednjih šest godina. Njegova strategija uključuje ulazak u svet licenciranja, pružanje usluga odraslima i djeci, ulazak u svijet digitalnih igara, partnerstvo sa studijima i strimerima kako bi se Lego sadržaj približio potrošačima i izgradnju proizvodnih mjesta u blizini distributivnih centara kako bi se ujednačio lanac snabdijevanja.

Nedavni dodaci njegovom oprobanom portfoliju su novostvorene „tačke strasti“, kompleti koji se dopadaju širokom spektru potrošača, od onih opsjednutih franšizama kao što su Star Wars i Harry Potter do entuzijasta automobila i životinja.

– Lego je dosljedno prevazilazio trend u posljednjih nekoliko godina. Kada druge kompanije propadaju, Lego ima tendenciju rasta, rekao je James Zahn, glavni urednik The Toy Booka.

Zahn je primijetio da je sposobnost Lega da ostane „ispred krive“ omogućila da bude okretnija u vremenima inflacije, dok potrošači stežu svoje novčanike, i da upravlja preokretima u industriji pozorišne zabave, pa čak i pretećim povećanjem tarifa.

– Mislim da je možda sveobuhvatna priča da su oni stvarno, čini se, dva do tri koraka ispred svih ostalih, rekao je Zahn.

Od minijaturnih modela Emerald Cityja iz „Wickeda“ do verzije Wednesdaya i Enidine spavaonice u „Wednesdayu“ pod vodstvom Jenne Ortege, Lego je iskoristio pop kulturu kako bi oživio omiljene priče obožavatelja u obliku kockica.

Licenciranje je dugo bilo važna strategija za kompanije koje se bave proizvodnjom igračaka. Povlačenje postojeće i buduće intelektualne svojine iz filmova i televizijskih emisija omogućava brendovima kao što je Lego da se pridruže već snažnom i angažovanom potrošaču.

Legovo prvo licencirano partnerstvo bilo je 1999. godine kada se udružio sa Lucasfilmom kako bi javnosti predstavio setove Ratova zvijezda.

– Lego je prigrlio odrasle mnogo prije nego što smo počeli da govorimo “djeca”’”, i oni su mogli to da nastave na nove načine, rekao je Zahn.

VEZANO

Mali investitori ukrcali ogroman novac u dionice Nvidije