Marketing X Business

LinkedIn mijenja algoritam - znanje počinje da se cijeni

Želite postati popularni i odlučili ste dijeliti svoje sadržaje na LinkedInu? Ipak ćete se morati potruditi malo više.

Image By vecstock

U posljednjih nekoliko mjeseci LinkedIn je napravio nekoliko ažuriranja kako i na koji način će njihov feed i objave funkcionisati. Kao rezultat toga, neki sadržaji su nagrađeni i “pogurani” na sami vrh, neki sada imaju manji doseg, a vjerovatno ćete vidjeti mnogo manje selfija i fotografija koje nemaju veliki značaj. Fokus novog algoritma sada je stavljen na kvalitet i relevantnost objava, umjesto na viralnosti. 

Dvije velike promjene na LinkedInu

Ako objavljujete na LinkedInu, sada je veća vjerovatnoća da će vaši pratioci vidjeti vaše objave Zašto je to tako? „Ljudi kažu da im je najvrjednije kada je sadržaj zasnovan na znanju i savjetima“, navodi Alice Xiong, direktorica LinkedIn produkt menadžmenta „i smatraju da je najvjredniji kada je sadržaj od ljudi koje poznaju i do kojih im je stalo“. U ovom slučaju, pratitelji sada postaju bitniji od konekcija.

Objave koje dijele znanja i savjete sada imaju prioritet na cijeloj platformi

LinkedInov sistem sada procjenjuje da li objava sadrži znanje i savjet, a zatim ih prikazuje drugim korisnicima za koje je vjerovatno da će informacije biti relevantne i korisne.

Kako LinkedIn prepoznaje edukativni sadržaj?

  1. Komentari i lajkovi – LinkedInova nova ažurirana pravila favoriziraju autentičan sadržaj koji potiče relevantne i značajne razgovore među korisnicima. To znači da će se objave koje imaju određen angažman i interakcije visoko kotirati, dok će one koje imaju malo vrijednosti ili izazivaju negativne reakcije biti manje vidljive. LinkedIn također razlikuje komentatore objava – da li su to nasumični ljudi ili su iz određene grupe? Na primjer, ukoliko je objava vezana za marketing, ako mnogo marketinških profesionalaca komentira vašu objavu, LinkedIn to vidi kao pozitivan znak.
  2. Kvalitet i dosljednost su ključne – LinkedIn će nagraditi kontinuirano kvalitetan sadržaj i dosljednu aktivnost. To znači da redovito objavljivanje relevantnih i informativnih postova, kao i aktivno sudjelovanje u relevantnim raspravama, može poboljšati vašu vidljivost i dosegnuti veću publiku.
  3. Video i dokumenti i dalje su važni – Iako su tekst i komentari dobili veći naglasak, video i dokumenti još uvijek imaju značajnu ulogu na LinkedInu. Stoga je vrijedno razmotriti korištenje raznolikog medijskog sadržaja kako biste privukli pažnju i poboljšali angažman svojih objava.