Marketing X Business

L’Oréal Grupa prešla na 100 posto obnovljivu energiju

Marx.ba

(Foto: L’Oréal)

L’Oréal Grupa objavila je da su sve njene operativne lokacije u Evropi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L’Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Evropa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj, navodi se u objavi.

Prema nedavno objavljenom izvještaju o poslovanju za 2024. godinu Grupa je ostvarila napredak i u drugim područjima: 92% sastojaka prirodnog porijekla koji se koriste u formulama i pakiranjima je sljedivo i potječe iz održivih izvora, a 49% plastične ambalaže je moguće ponovo napuniti, reciklirati ili kompostirati. Kad je riječ o industrijskim postrojenjima kompanije, 76% otpada se reciklira ili ponovo koristi, a 53% vode koja se upotrebljava u industrijskim procesima potječe reciklirane i ponovo korištene vode.

Predanost L’Oréala održivim praksama prepoznala je i globalna neprofitna organizacija CDP, koja je kompaniji dodijelila trostruku ocjenu ‘A’  za djelovanje na području klimatskih promjena, zaštiti šuma i održivom upravljanju vodama.

– Osvojiti trostruku “A“ ocjenu od CDP-a devetu godinu zaredom dokaz je nepokolebljive predanosti naših timova u očuvanju okoliša i duboke integracije održivosti u naš poslovni model. Ponosni smo na ovo kontinuirano priznanje koje ne samo potvrđuje značajne korake koje smo napravili, već dodatno jača našu odgovornost da nastavimo prema održivijoj budućnosti, izjavio je Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal Grupe.

– Postignuti rezultati odražavaju posvećenost L’Oréal Grupe poštivanju koncepta “Planetarnih granica. Ne fokusiramo se samo na naš izravni utjecaj, već i na utjecaj naših dobavljača i načina na koji potrošači koriste naše proizvode, izjavio je Kristijan Horvat, direktor transformacijskih programa kompanije L’Oréal za Adria-Balkan regiju.

VEZANO

L’Oréal kupuje udio u kompaniji koja se bavi filerima: Ulaze na tržište estetike