Marketing X Business

Luksuzni brend odlučio se za sponzoriranje Formule 1

Marx.ba

(Foto: LVMH)

Formula 1 u vlasništvu Liberty Medije i luksuzni div LVMH ulaze u desetogodišnje partnerstvo, navodi se u zajedničkom saopćenju za medije. Partnerstvo će službeno započeti na početku slijedeće F1 sezone i uključivaće “gostoljubivost, aktivacije po narudžbi, ograničena izdanja i izvanredan sadržaj”.

Službeni dogovor neće biti prvi put da LVMH i F1 sarađuju, F1 je sarađivao s jednim od brendova LVMH-a tokom prošlogodišnje Velike nagrade Las Vegasa i tim je bio uspješan, prema riječima predsjednika i izvršnog direktora Liberty Media Greg Maffeija.

– Prilika za povećanje naših komercijalnih aranžmana simbol je vizije koju imamo za Formulu 1 dok posao nastavlja razvijati svoju platformu. Veselimo se saradnji s Bernardom i Frédéricom Arnaultom u godinama koje dolaze, rekao je on.

LVMH poseduje brendove kao što su Louis Vuitton, Moet Hennessy i TAG Heuer, koji će biti uključeni u partnerstvo.

– I u našim radionicama i na stazama širom svijeta, ova neprestana potraga za probijanjem granica nadahnjuje našu viziju, a to je značenje koje želimo unijeti u ovo veliko i jedinstveno partnerstvo između Formule 1 i naše Grupe, rekao je LVMH predsjednik grupe i izvršni direktor Bernard Arnault.

Za sada nisu poznati finansijski detalji ugovora. Liberty Media kupila je F1 2017. godine i podstakla je rast takmičenja posljednjih godina.