Š.M
Nalazimo se u eri kapitalizma i konstantnog poslovanja, a marketing i menadžment ključne su komponente svakog poslovnog svijeta. Odabir jedne od ovih sfere za svoje interesovanje može donijeti brojne benefite, osiguravajući unosnu karijeru i siguran poslovni uspjeh.
Poznato je da marketing uključuje aktivnosti koje kompanija koristi u privlačenju publike ili kupaca svojih proizvoda i usluga. Kroz različite aspekte marketinga, uključujući istraživanje tržišta i analizu potrošača, kompanije dobijaju uvid u strukturu svojih kupaca koja će im pomoći u boljem razumijevanju tržišnih zahtjeva. Zatim kroz više marketinških kanala, kompanije isporučuju visokokvalitetne poruke i sadržaj kako bi privukle nove kupce i izgradile lojalnost sa postojećim.
Budući da je marketing toliko rasprostranjen i neophodan za poslovni uspjeh, postoji mnogo vrsta marketinga poput digitalnog marketinga, marketinga sadržaja (content marketing), marketinga na društvenim mrežama, marketinga na pretraživačima, itd. Svaki od njih koristi različite načine za interakciju s publikom.
Svakom preduzeću su potrebni stručnjaci za poslovno upravljanje kako bi se osiguralo da sve teče glatko i bez problema. Poslovni menadžeri su ti koji čine da se ciljevi organizacije postižu organizovanjem, planiranjem, nadgledanjem i ispravnim usmjeravanjem resursa kompanija. Menadžeri su ti koji imaju moć da donose ključne odluke za kompaniju i često mogu biti lideri svojih organizacija.
Štaviše, poslovni menadžeri nadgledaju zaposlene i timove prateći izvršavanje poslovnih operacija. Oni nadgledaju i zapošljavanje, planiranje budžeta, rasporede itd. i rade na ciljevima kompanije.
Poslovne mogućnosti
Ako se odlučite svoju poslovnu karijeru graditi u oblasti marketinga, mnoge opcije su otvorene. Bilo da želite biti menadžer društvenih mreža, brend menadžer ili koordinator marketing strategija. Marketinški stručnjaci na društvenim mrežama su profesionalci koji promoviraju kompanije na platformama društvenih medija. Oni koriste digitalni sadržaj kako bi unaprijedili i reklamirali određeni posao i angažirali njegovu publiku na različitim kanalima društvenih medija. Kada je riječ o brand marketingu, dužnosti brend menadžera obično uključuju sljedeće:
- Provođenje istraživanja kupaca i tržišta;
- Identificiranje pozicije brenda na tržištu;
- Dizajniranje strategije brenda na osnovu istraživanja;
- Upravljanje marketinškim budžetom;
- Razvoj i izvođenje marketinških kampanja;
- Vodeći članovi marketinškog tima;
- Pomoć u razvoju proizvoda i cijenama.
Poslovno upravljanje najčešće se vezuje za ekonomiju i finansije, a kada su poslovne prilike u pitanju, mogućnosti su velike, od menadžera prodaje, poslovnih analitičara do projekt menadžera.
Kao poslovni analitičar, pomažete preduzećima da poboljšaju svoje performanse kroz analizu podataka. U ovoj ulozi bit ćete odgovorni za povećanje efikasnosti i produktivnosti korištenjem podataka za donošenje strateških poslovnih odluka. Pozicija projekt menadžera je vrlo tražena u različitim industrijama. Projekt menadžeri su profesionalci koji vode sve dijelove projekata, uključujući planiranje, organiziranje i izvođenje.
Kada uporedimo marketinške i menadžerske izglede za posao, otkrivamo da su njihovi izgledi slični. Prema podacima američkog Biroa za statistiku rada, predviđa se da će zapošljavanje u menadžerskim zanimanjima rasti za 9% od 2020. do 20230. , otprilike jednako brzo kao prosjek za sva zanimanja, što će rezultirati oko 906.800 novih radnih mjesta.
S druge strane, menadžeri oglašavanja, promocije i marketinga imaju procijenjeni rast zaposlenosti od 10% tokom iste decenije, što ukazuje da će se marketing kao polje dalje širiti u narednim godinama.