Marketing X Business

Marx.ba jubilej: Godina promocije pozitivnih vrijednosti u biznisu i marketingu Bosne i Hercegovine

N. D.

(Foto: Print screen)

Portal Marx.ba iza sebe ima prvu godinu rada. U vrijeme kada će mnogi reći kako je pokušati ući na bh. medijski prostor, poput utopije, Marxova vizija se ipak već nakon prvih 365 dana rada pokazala ispravnom i više nego uspješnom.

Marx.ba je, to niko ne može pobiti, specifičan medij koji se opredijelio za isticanje i promociju pozitivnog u biznisu i marketingu Bosne i Hergecgovine i od te vizije nije se odustalo ni najmanje.

– Imali smo viziju na bh. medijskoj sceni predstaviti nešto novo. Nije to lagan put, jer danas je mnogima privlačnije čitati o aferama ili problemima, ali mi smo ostali na tragu onoga što smo od početak zamislili, a to su pozitivne priče i optimizam. Mislim da itekako možemo biti zadovoljni postignutim rezultatima u prvoj godini rada i svakako se zahvaljujemo partnerima koji su prepoznali ono što radimo, kaže Jasmin Topalović, osnivač i direktor agencije Topcom u okviru koje funkcionira portal Marx.ba.

A šta je to konkretno Marx.ba pružio u ovih godinu dana? Šest rubrika (Vijesti, Marketing x, Top priče, Investicije, greenCO, ZdravIN, IT) redovno je ažurirano sa novim vijestima iz Bosne i Hercegovine, regiona, Evrope i svijeta, a posebno je pažnju pobudila rubrika Top priče u kojima je govorio niz uspješnih poslovnih ljudi koji su imali istači dosta toga pozitivnog.

Osim što su za naš portal govorili svi relevantni ekonomski analitičari iz BiH, a i određen broj njih iz regiona, treba naglasiti da smo uvijek bili na strani dobre, u odnosu na lošu vijest.

Za Marx.ba govorili su Venan Hadžiselimović, direktor Hifa Oila, Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe, Borislav Trlin, prvi čovjek Razvojne banke FBiH, Krešimir Dobrilović, CEO i vlasnik CARWIZ International, Haris Fazlagić, direktor Turističke zajednice KS, Anel Husović, direktor firme Deltron, Alan Bajić, direktor Aerodroma Sarajevo, Ahmed Bečić, direktor Xylon Corporation, Mirella Lela Sidro, žena koja godinama testira električne automobile, Marija Perić, direktorica My Lovely Bag, Dennis Savic, CEO Savic Motorcycles, Edin Emšo, generalni direktor DHL-a u BiH, Ahmet Egrlić, potpredsjednik Vanjskotrgovniske komore BiH, Aldina Hadžić, direktorica kompanije e-GO, Berin Alagić, direktor investicijske kompanije XYLLION, Saša Ivanović, glavni direktor Centra Zlata, gradonačelnica Sarajevo Benjamina Karić, Adnan Smailbegović, predsjednik UPFBi, Semir Musić, jedan od osnivača marketinške agencije Lilium Digital, Sanja Miovčić, izvršna direktorica VSI, Hanadi Džabić, direktorica RCB Nanotehnologije, Samir Šibonjić, ministar privrede ZDK, Adis Kepeš, direktor STARline Sarajevo, Irena Joveva, EU parlamentarka, Dijana Marić, marketing menadžerica Violete, Vesna Kukić Lončarić, JYSKova Country direktorica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, ministar Adnan Šteta, Senad Beganović, izvršni direktor GS-TMT, Alen Šćuric, hrvatski stručnjak za avioindustriju, Irfan Čengić, načelnik sarajevske općine Stari Grad, Alma Ahmić, potpredsjednica Asocijacije “eComm”, Senad Redžić, IT stručnjak iz Njemačke, Nenad Borovčanin stručnjak za cyber sigurnost, Aldin Kovačević, bh. stručnjak za informacione tehnologije, Miloš Milutinović, generalni menadžer grupacije DP Lux, Maša Čampara, osnivačica marketinške agencije eMedia Patch, Amer Jerlagić, energetski stručnjak, Dejan Ljevnaić, direktor Olimpijskog centra Jahorina, Muhamed Hasanović, zamjenik ministra finansija i trezora…

Daleko da mislimo na ovome stati. Svjesni dugog puta, ali još svijesniji koliko smo spremni istrajati na tom putu i dalje ćemo biti medij opredijeljen pozitivnom, prije svega pozitivnom iz naše zemlje, a zatim iz cijelog svijeta.

Treba naglasiti da će kompanija Topcom u septembru proslaviti dvije godine rada i da će povodom toga biti organizirana velika biznis konferencija sa Nemanjom Antićem. Održat će se u Unitic businees centru gdje ćemo okupiti veliki broj uglednih ljudi iz provrede, biznisa, prodaje i marketinga.