Marketing X Business

Meta premašila tržišna očekivanja u drugom kvartalu

Marx.ba

(Foto: Meta)

Kompanija Meta Platforms premašila je tržišna očekivanja za prihod u drugom kvartalu i izdala optimističnu prognozu za treći kvartal, signalizirajući da robustna potrošnja na digitalno oglašavanje na društvenim mrežama može pokriti troškove ulaganja u vještačku inteligenciju. Dionice kompanije su porasle za 6,8 posto nakon zatvaranja berze.

Kompanija, koja je vlasnik Facebooka i Instagrama, očekuje prihod u trećem kvartalu u rasponu od 38,5 do 41 milijardu dolara, čiji srednji dio je viši od procjena analitičara od 39,1 milijarde dolara, prema podacima LSEG-a. Prihod je porastao za 22 posto na 39,1 milijardu dolara za period od aprila do juna, u poređenju sa očekivanjima analitičara od 38,3 milijarde dolara, prenosi Reuters.

Finansijska direktorica Mete, Susan Li, rekla je da kompanija „nastavlja da vidi zdravu globalnu potražnju za oglašavanjem“ i da bere plodove višegodišnjeg projekta korištenja vještačke inteligencije za poboljšanje ciljanja, rangiranja i sistema isporuke digitalnih oglasa na svojim platformama. Kompanija je objavila da će ti alati nastaviti da podstiču rast u naredne dvije godine, dok će za monetizaciju nove generativne AI funkcije poput chat asistenata trebati još vremena.

Iako su Metini troškovi porasli za sedam posto u drugom kvartalu, skok prihoda je znatno premašio rast troškova i doveo do povećanja operativne marže za devet procenata, sa 29 na 38 posto. Dnevni broj aktivnih korisnika Meta aplikacija takođe je porastao za sedam procenata na godišnjem nivou, na prosečno 3,27 milijardi u junu.

Meta je uložila milijarde dolara u svoje centre podataka kako bi iskoristila bum generativne vještačke inteligencije. Njene akcije pale su u aprilu nakon što je otkrila višu od očekivane prognoze troškova, brzo skinuvši 200 milijardi dolara sa svoje tržišne vrijednosti akcija. To je prekinulo niz jakih kvartala za Metu, koja se oporavila od kolapsa cijene dionica 2022. godine smanjenjem radne snage i oslanjanjem na uzbuđenje investitora oko generativnih AI tehnologija.