Marketing X Business

MrBeast preuzeo platformu Vouch za zapošljavanje u industriji digitalnih kreatora

Marx.ba

(Foto: MrBeast)

Najpraćeniji i najpoznatiji svjetski youtuber aktivan je i na poslovnom planu, pa odsad u svom portfelju ima i platformu Vouch, koja služi za spajanje poslodavaca i radnika u digitalnim medijima.

Trenutno najpoznatiji digitalni kreator na svijetu, Jimmy Donaldson, poznatiji kao MrBeast, širi svoje poslovno carstvo unutar industrije u kojoj se najbolje snalazi. Njegova je kompanija ove sedmice preuzela platformu za zapošljavanje stručnjaka u industriji digitalnog marketinga i medija, Vouch.

Vouch je prije dvije godine osnovao veteran u digitalnom stvaralaštvu Marty Pesis, a danas ta platforma spaja više od 35.000 kandidata s poslodavcima, koji su odreda digitalni kreatori sadržaja na YouTubeu i šire. Platforma je zamišljena kao centralno mjesto za pronalaženje posla i novih talenata. Pomaže poslodavcima prebroditi razne izazove kad je riječ o zapošljavanju stručnjaka nišnih zanimanja, poput dizajnera thumbnailova, urednika za zadržavanje gledatelja, stratega za sadržaj, montažera, producenata, AI umjetnika i osoba sličnih specifičnih vještina, potrebnih velikim digitalnim kreatorima.

MrBeast nema plan odmah širiti poslovanje Voucha, već će platformu koristiti primarno za interne potrebe zapošljavanja. Tokom godina služili su se njihovim uslugama, a sada će integrirati taj servis unutar svog poslovanja, čime će, poručuju, “unaprijediti proces zapošljavanja na način koji još nije viđen u ovoj industriji”.

Vouch je kao servis trenutno nedostupan, dok ne pređe potpuno u ruke kompanije MrBeasta. Finansijski detalji akvizicije nisu objavljeni.

MrBeast je posljednjih sedmica vrlo često u medijima u negativnom kontekstu. Iako mu broj pretplatnika na YouTubeu i dalje raste, a on stalno pronalazi nove poslovne izazove i redovno objavljuje nove sadržaje, kompanija mu je suočena s nekoliko optužbi – od onih za uznemiravanje (usmjerenih protiv njegovih zaposlenika) i maltretiranje sudionika na snimanjima, pa do kontroverzi oko lansiranja dječjih obroka, koji sadržavaju upitno zdrave namirnice, piše Bug.