Marketing X Business

Multinacionalni proizvođač automobila proširuje poslovanje na softver za vožnju

Marx.ba

(Izvor: Pixbay)

Multinacionalni proizvođač automobila Stellantis objavio je da je kupio tehnologiju umjetne inteligencije i mašinskog učenja i patente startupa CloudMade sa sjedištem u Velikoj Britaniji, signalizirajući proširenje poslovanja na softver za vožnju.

Pojedinosti transakcije nisu objavljene, a Stellantis napominje da će preuzeti i inženjere britanske kompanije.

Tehnologija CloudMadea trebala bi na srednji rok poduprijeti razvoj Stellantisove platforme za vožnju STLA SmartCockpit, koja će od ove godine biti integrirana u vozila.

CloudMade zauzima vodeće mjesto u segmentu tehnologije za prikupljanje i analizu podataka o vožnji, istaknuo je automobilski div u priopćenju.

Tehnologija bi trebala pomoći u procjenama potrebe za održavanjem i u dijagnostici vozila i podržati funkcije poput kontrole klime, podučavanja vožnje, navigacije i upravljanja voznim parkom.

Stellantis očekuje da će do 2030. ostvarivati gotovo 20,9 milijarde eura prihoda od softvera i pretplata.

Inače, Stellantis je kompanija koja je objedinila čak 15 marki. To su Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram te Vauxhall, i Mopar auto dijelovi.