Marketing X Business

Najbolja mjesta za oglašavanje vašeg poslovanja na socijalnoj mreži - Bing

N. D.

(Foto: SEL)

Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.

Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…

Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a nakon tekstova posvećenih oglašavanju na FacebookuInstagramuYouTubeTikToku, mrežama X i LInkedIN i Google Ads i Snapchat, a serijal testova zaključujemo onim što donosi Bing.

Kada ljudi razmišljaju o marketingu pretraživanja, obično misle na Google jedini put. Ovo može biti nedostatak, jer Microsoftova tražilica Bing ima mnogo toga za ponuditi.

Prema Microsoftu, Bing čini 33,5% svih pretraga obavljenih u SAD. Svakog mjeseca izvrši se pet milijardi pretraga na Bingu. Ova publika uključuje 68 miliona ljudi do kojih ne dopiru oglašivači koji promoviraju samo na Google proizvodima. Bing ima za cilj da svojim klijentima učini oglašavanje na pretraživačkoj mreži što lakšim.

Njihov alat za uvoz omogućava vam da unesete svoje kampanje iz Google Adsa. Ovo može biti odlična ušteda vremena ako ste posvetili mnogo vremena istraživanju savršenog ciljanja vaših online oglasa.

Oni također imaju široku lepezu nastavnih alata koji pomažu ljudima da se upoznaju s mrežom. Program certifikacije Bing Ads Accredited Professional omogućava vam da steknete dubinsko razumijevanje mreže.

Također možete gledati webcaste iz njihove obrazovne biblioteke o temama koje vas najviše zanimaju. Bing može ponuditi pristup korisnicima koje mnogi od vaših konkurenata možda zaboravljaju. Ako se oglašavate na web lokaciji koju vaša publika koristi, ali vaša konkurencija ne, to vam daje priliku da privučete pažnju.

Korisnici oglašavanja na Bingu kažu da im se sviđa transparentnost i kontrola koja se nudi kada imaju posla s partnerima za pretraživanje poput msn.com.

Možete vidjeti koliko klikovi koštaju na svakoj stranici. Također možete eliminirati partnere za koje smatrate da su preskupi za rezultate koje pružaju. Iako je svaka kampanja drugačija, postoje dokazi da je oglašavanje na Bingu mnogo jeftinije za slične kampanje. Ovo može biti prednost za manje brendove sa manjim budžetom. Takođe može biti odličan resurs kada testirate novu ideju i niste spremni da se posvetite velikom plaćenom budžetu za marketing.

Zaključak: Iako je svaka kampanja drugačija, postoje dokazi da je oglašavanje na Bingu mnogo jeftinije za slične kampanje. Za većinu brendova potrebna je kombinacija promotivnih mreža. Pokušajte eksperimentirati s više mjesta za oglašavanje kako biste vidjeli koja od njih daju najbolje rezultate za vas. Testirajte slično ciljane oglase na svakom ili pokušajte ciljati različite segmente publike na različitim mrežama. Kontinuiranim posmatranjem vaših rezultata i prilagođavanjem vaše strategije, možete izvući najbolje iz svake mreže i dovesti najviše ljudi u svoj brend. Nemate vremena da stalno pratite sve svoje napore na društvenim mrežama? Angažirajte stručnjaka za usluge marketinga na društvenim mrežama.