Marx.ba

Muzički streaming div Spotify započeo je 2025. godinu s impresivnim rezultatima, potvrđujući svoju poziciju globalnog lidera u industriji digitalne muzike. Kompanija je objavila kako je broj korisnika dosegnuo rekordnih 675 miliona, što predstavlja rast od 12% u odnosu na prethodnu godinu. Još je značajnije da je riječ o najvećem skoku broja korisnika ikad zabilježenom u četvrtom tromjesečju.
Rast nije zaobišao ni Premium pretplatnike – njih je sada 263 miliona, što je povećanje od 11% u odnosu na prošlu godinu. Zanimljivo je da su ovi rezultati postignuti unatoč dvostrukom uzastopnom povećanju cijena pretplata.
Finansijski pokazatelji dodatno potvrđuju uspjeh kompanije: prihod je u posljednjem kvartalu 2024. godine porastao za 16% i iznosio 4,2 milijarde eura. Još važnija je činjenica da je Spotify prvi put u svojoj historiji ostvario profitabilnost na godišnjem nivoju.
Daniel Ek, osnivač i glavni izvršni direktor Spotifyja, izrazio je optimizam u vezi s budućim razvojem platforme.
– Vrlo sam uzbuđen zbog 2025. godine i osjećam se odlično u pogledu toga gdje se nalazimo, i kao proizvod i kao poslovanje. Nastavit ćemo ulagati u inicijative koje će imati dugoročan utjecaj, povećavati našu agilnost te zadržati visok nivo učinkovitosti, poručio je
Spotify već nekoliko godina uspješno diversificira svoju ponudu izvan tradicionalnog audio streaminga. Nakon značajnog ulaganja u podcaste, kompanija je krajem 2024. godine predstavila i video podcaste bez oglasa za Premium korisnike. Rezultati su impresivni – više od 500 miliona korisnika slušalo je barem jedan podcast na Spotifyju, dok je 270 miliona korisnika već isprobalo video podcaste.
VEZANO
Instagram poslušao korisnike i predstavio još jedan novitet