Marketing X Business

Nekad su bili dio Jugoplastike: Sada ostvarili rast prihoda od 309,6 posto

Marx.ba

(Foto: 24sata)

AD Plastik Grupa, hrvatska firma koja je nastala 1992. godine izdvajanjem iz nekadašnje Jugoplastike, objavila je finansijske rezultate za prvih šest mjeseci 2025. godine, u kojima bilježi snažan rast profitabilnosti, unaprjeđenje operativne učinkovitosti i daljnje jačanje finansijske stabilnosti, unatoč nešto nižim prihodima zbog izostanka prošlogodišnjih jednokratnih prihoda od prodaje alata.

Poslovni prihodi Grupe iznose 75,28 miliona eura, dok profitabilnost bilježi snažan uzlazni trend. EBITDA Grupe iznosi 9,5 miliona eura, što je rast od 45,6 posto, a EBITDA marža dosegnula je 12,6 posto. Neto dobit Grupe iznosi 7,46 miliona eura, što predstavlja rast od 309,6 posto u odnosu na isti period lani.

„Ostvareni rezultati potvrđuju kvalitetu provedene strategije i otpornost kompanije. Neto dobit u rangu je one iz rekordne 2019. godine, a dodatno smanjenje razine zaduženosti jasno govori o održivosti poslovnog modela koji smo primjenjivali“, izjavio je predsjednik Uprave Marinko Došen.

U prvom je polugodištu zaključen novi ugovor u vrijednosti od 126,8 milijuna eura, čime je osigurana dugoročnija popunjenost kapaciteta i stabilan portfelj narudžbi u narednim godinama. Istovremeno, u tijeku su intenzivni ponudbeni procesi i pregovori s istim kupcem koji bi mogli rezultirati dodatnim ugovorima u drugom dijelu godine.

Financijska stabilnost kompanije dodatno je ojačana nastavkom procesa razduživanja pa je neto finansijski dug smanjen za 12,5 posto u odnosu na kraj prošle godine. Niži koeficijent zaduženosti i povoljniji odnos duga i EBITDA dodatno potvrđuju provođenje odgovorne financijske strategije i stabilnost poslovnog okvira.

Inače, AD Plastik jedna je od vodećih istočnoevropskih kompanija za razvoj i proizvodnju komponenti automobilskog interijera i eksterijera.