Marketing X Business

Nestlé bilježi organski rast u prvih šest mjeseci 2024. godine: BiH više za 5,1 posto

Marx.ba

(Foto: Nestle)

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prvih šest mjeseci 2024. godine.

– Organski rast iznosi 2,1% od čega 0,1% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2% iz porasta cijena. Ostvareni su bolji rezultati u svim zonama i kategorijama.

– Ukupna prodaja iznosi 45,0 milijardi CHF (-2,7%), s utjecajem valutnih kurseva od -4,4% i neto prodajom imovine (dezinvesticije) od -0,4%.

– Operativna dobit iz redovnog poslovanja (UTOP) povećana za 30 postotnih poena na 17,4% (odnosno za 40 postotnih poena po fiksnom tečaju).

– Slobodni novčani tok povećan je za 0,6 milijardi CHF na 4,0 milijarde CHF..

– Revidiran je plan za cijelu 2024. godinu: očekuje se organski rast prodaje od minimalno 3%. Smjernice za operativnu dobit nepromijenjene su, s očekivanim umjerenim rastom.

Povodom objave finansijskih rezultata, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je:

– Nestlé se vratio pozitivnom realnom internom rastu. Ostvarili smo bolji rast volumena i miksa proizvoda u cijeloj Grupi u drugom kvartalu. Nestlé Health Science se oporavlja prema planu i spreman je za drugu polovinu godine. Tokom narednih šest mjeseci, nastavit ćemo poticati realan interni rast (RIG) plasiranjem na tržište inovacija koje odgovaraju trendovima među potrošačima i rastom naših najvećih glavnih brendova. Istovremeno, primijetili smo usporavanje rasta cijena. Stoga smatramo da je mudro prilagoditi naše smjernice za ovu godinu, pri čemu se očekuje da će organski rast prodaje biti minimalno 3%.

Nestlé u Bosni i Hercegovini

Kompanija Nestlé na tržištu Bosne i Hercegovine ostvarila je organski rast od 5,1% u prvih pola godine.

– Jako dobri rezultati u prvoj polovini godine ostvareni su zahvaljujući kvalitetnim planovima i vrhunskoj izvedbi na tržištu, te fantastičnom, dvocifrenom rastu našeg brenda Purina, odnosno hrane za kućne ljubimce. Također, kvalitetno smo iskoristili potencijal sezone praznika u BiH što je u konačnici imalo pozitivan uticaj na čitav naš portfelj. Ovo je sjajan temelj za ostatak godine u kojoj ćemo, uz ostvarivanje održivog rasta, i dalje aktivno činiti dobro u našoj zajednici kako bismo pomogli osigurati zdraviju i zeleniju budućnost. Tako naprimjer, u sklopu projekta Čista umjetnost, planiramo posaditi dodatnih 7.000 sadnica širom BiH te intenzivno radimo na edukaciji i čišćenju digitalnog otpada za kojeg se predviđa da će za svega nekoliko godina postati jedan od tri glavna onečišćivaća naše planete, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Prodaja na nivou Grupe

Organski rast iznosi 2,1% od čega 0,1% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2% iz porasta cijena. Bolji rezultati ostvareni su širom geografskih područja i kategorija. Gledajući po geografskim područjima, organski rast potaknut je rezultatima ostvarenim u Evropi i na tržištima u razvoju.

Zona Evropa

Organski rast u zoni Evropa iznosio je 4,5% i ostvaren je u svim geografskim područjima i gotovo svim kategorijama. Tome je najviše doprinijela Purina PetCare zahvaljujući odličnim rezultatima premium brendova Purina One, Felix i Gorumet. Konditorski proizvodi ostvarili su visoki jednocifreni rast zahvaljujući snažnom zamahu brenda KitKat i ključnim lokalnim brandovima. Kafa je ostvarila rast u srednjim jednocifrenim postocima, predvođena topivom kafom Nescafé i proizvodima Starbucks. Kulinarski proizvodi ostvarili su pozitivan rast na kojeg su utjecala lansiranja novih Maggi proizvoda, uključujući novu liniju azijske hrane i Thomy.