Marx.ba
Nestle će potaknuti oglašavanje i marketing, smanjiti troškove, odvojiti svoje poslovanje s vodom i vrhunskim pićima u samostalnu globalnu jedinicu i implementirati druge promjene kako bi potaknuo rast pod novim šefom Laurentom Freixeom, objavila je kompanija u utorak.
Švicarski prehrambeni div ima za cilj postići uštede od najmanje 2,5 milijarde švicarskih franaka (2,83 milijarde dolara) do 2027., uz tekuće uštede od oko 1,2 milijarde švicarskih franaka.
Nestle predviđa da će srednjoročni organski rast iznositi više od 4% u normalnom poslovnom okruženju, te temeljnu profitnu maržu trgovačkih operacija od 17%.
Švicarska kompanija povećat će svoja ulaganja u oglašavanje i marketing na 9% svoje ukupne prodaje do 2025. kako bi podržala rast, poručenio je iz kompanije na njihovom događaju povodom dana tržišta kapitala u Veveyu u Švicarskoj.
Troškovi oglašavanja i marketinga u 2023. iznosili su 7,7% njegove prodaje, što je povećanje od 80 baznih bodova u odnosu na prethodnu godinu, prema godišnjem izvještaju Nestlea.
Nestle je također najavio u utorak da će se njegovi poslovi s vodom i vrhunskim pićima podijeliti u globalnu jedinicu počevši od 1. januara 2025. godine, piše Seebiz.
VEZANO
Krizni marketing: Nakon drame McDonalds ulaže 100 miliona dolara