Marketing X Business

Nike mijenja marketinšku strategiju

Marx.ba

(Foto: Nike)

Nike je u protekloj godini imao dosta problema, ali sada se najavljuju novi koraci, a prije svega promjena marketinške strategije.

– Počinjemo da prebacujemo novac sa marketinga performansi na marketing brendova. Ulagat ćemo u naša polja igre, jer tu pokrećemo inovaciju naših proizvoda, našu novost, našu prepoznatljivost, rekao je izvršni direktor Elliott Hill, koji je u septembru preuzeo posao direktora od Johna Donahoea.

Nikeovi prihodi opali su 8% u odnosu na prethodnu godinu na 12,4 milijarde dolara u drugom kvartalu, sa digitalnim poslovanjem za 13% i veleprodajom za 3% u tom periodu. U posljednja dva mjeseca, Nike je obnovio ugovore sa ligama, uključujući NFL, NBA, WNBA, Brazilsku fudbalsku konfederaciju, kao i FC Barcelona, dugoročne odnose koje smatra ključnim za ponovno otkrivanje svoje sportske marketinške modifikacije. Igra na terenu u ključnim zemljama i gradovima takođe je na vrhu dnevnog reda za angažovanje „svakodnevnih sportista i uticajnih“, po Hillu.

Nikeova sveobuhvatna igra na terenu povezana je s gubitkom udjela u nekada osnovnim kategorijama poput trčanja. Iako prilagođavanje ka izgradnji brenda nije sasvim novi pravac za Nike, finansijski direktor Matthew Friend je rekao da se tempo promjena ubrzava.

Ono što je novo, konkretno, je smanjenje promotivnih aktivnosti u korist modela sa punom cijenom i smanjenje potrošnje na marketing učinka.

– Prvi pristup će zahtijevati likvidaciju velikog broja postojećeg zaliha, dok će drugi smanjiti Nikeovo oslanjanje na plaćeni promet, rekao je Friend.

Nike je već počeo da postavlja temelje za povratak hrabrijem kreativnom stvaralaštvu. Oko Ljetnih olimpijskih igara pokrenula je ogromnu kampanju “Pobjeda nije za svakoga” s dugogodišnjim partnerom agencije Wieden + Kennedy koja je sadržavala agresivne poruke o nepopustljivom nagonu koji pokreće elitne sportiste. Proširenje usredsređeno na trčanje, „Pobjeda nije ugodno“, proglašeno je najboljom kampanjom godine Ad Agea, priznanjem koje su rukovodioci pozvali na poziv o zaradi kao dokaz da pristup brenda ima odjek.

– Na kraju, sa sportom kao našom zvijezdom Sjevernjačom, obnovit ćemo našu kulturu i identitet. Vjerujemo da imamo jednu od najjačih izjava o misiji, a to je donijeti inspiraciju i inovaciju svakom sportisti na svijetu, rekao je Hill.

VEZANO

Marketinška efektivnost obuhvata sve, od cijene do distribucije