Marketing X Business

Njemačka kao turistička destinacija - ponovno tržišni lider među evropskim kulturnim destinacijama

Marx.ba

(Foto: Cultureland Germany)

Njemačka se, na međunarodnom planu, sve više ističe kao održiva destinacija. Tim povodom u Sarajevu je održano tradicionalno godišnje druženje tokom kojeg je predstavljena ovogodišnja kampanja Cultureland Germany.

Jedinstveni umjetnički i kulturni krajolik Njemačke snažan je motiv putovanja za međunarodne turiste. Od 173 miliona kulturnih putovanja Evropljana širom svijeta u 2023, 18,7 miliona vodilo je u Njemačku, što je čini odredištem broj jedan za putovanja inspirirana kulturom za Evropljane. Istodobno, gradska putovanja važan su segment njemačkog dolaznog turizma: od ukupno 31,5 miliona turističkih putovanja Evropljana u Njemačku 2023., 12,9 miliona putovanja vodilo je u metropole – što čini udio od čak 41 posto. Od januara do decembra 2023. godine ostvareno je 289.000 putovanja iz Bosna i Hercegovine u Njemačku što predstavlja porast od 11,6% u odnosu na isti period prethodne godine i postavlja Njemačku na treće mjesto na ljestvici inozemnih turističkih destinacija iz Bosna i Hercegovine.

Ciljanim tematskim marketingom Turistička organizacija Njemačke (German National Tourist Board – GNTB) dodatno proširuje svoju predanost pozicioniranju Njemačke kao kozmopolitske i održive destinacije za putovanja inspirirana kulturom. Ovim povodom u Sarajevu je održano ugodno druženje na kojem su predstavnici medija imali mogućnost boljeg upoznavanja s kampanjama Njemačke turističke zajednice: Cultureland Germany, 52 mjesta UNESCO svjetske baštine, Simply FEEL GOOD, Stay Longer, 250 godina rođenja Caspara Davida Friedricha i dr. Prisutnima se obratila Maja Lunić, PR menadžerka regionalnog ureda Turističke organizacije Njemačke.

Od aprila 2024. nova inspirativna kampanja Cultureland Germany predstavlja kozmopolitsku kulturnu i umjetničku scenu kao bitnu komponentu urbane kvalitete života u metropolitskim regijama i kao osnovu regionalnog identiteta u ruralnim regijama.

Fokus je na modernim aspektima, poput kulturnih žarišta gdje se okupljaju umjetnici iz cijelog svijeta, umjetnosti u javnom prostoru, modernog duha vinogradarstva u tradicionalnim kulturnim krajolicima ili međunarodno cijenjenih glazbenih događaja. Sa druge strane, kampanja GNTB-a “52 mjesta svjetske baštine UNESCO-a u Njemačkoj” bavi se aspektima zaštite spomenika, njegovanjem običaja i tradicije kao i održivim doživljajem kulture i prirode. U skladu s inicijativom GNTB-a za duži ostanak, osam itinerara također stvara poticaje za duže održive boravke u Njemačkoj. To je i osnovna ideja GNTB-ove kampanje održivosti Simply FEEL GOOD, koja promovira certificirane destinacije i ponude.

Još jedan fokus kulturnog turizma je 250. godišnjiica rođendana Caspara Davida Friedricha.

bilježavanjem 35. godišnjice od pada Berlinskog GNTB promovira inovativni razvoj u regijama koje su nekada bile odvojene unutarnjemačkom granicom, s posebnim akcentom na rastući segment Workation.
A s pogledom na 2025, GNTB promovira Chemnitz kao Evropsku prijestolnicu kulture.

Povezani članci