Marketing X Business

Od marketinškog trika do mita: Danas je navodno "najdepresivniji dan" u godini

Marx.ba

(Izvor: Sky news)

Godine 2005. Sky Travel, kompanija u Ujedinjenom Kraljevstvu, počela je označavati treći ponedjeljak u januaru svake godine kao “plavi ponedjeljak”. Tvrdili su da je to dan kada nivo sreće pada na najniži nivo u godini.

Marketinški trik, to je danas jasno, ali u međuvremenu je očigledno posao iu mit, pa ovaj dan mnogi “slave” kao najedepresivniji u godini.

Samar McCutcheon, dr. med, izvanredni profesor psihijatrije i bihevioralnog zdravlja u Medicinskom centru Wexner Državnog sveučilišta Ohio, nazvao je cijelu stvar “marketinškim trikom”. Objasnila je da je putnička komnpanija željela povećati poslovanje tvrdeći da su pronašli najdepresivniji dan u godini i nadaju se da će to potaknuti kupce da više putuju u to vrijeme.

Nije jasno koliko je ovaj trik bio uspješan u povećanju obima posla, ali možda je jedan od pokazatelja je da Sky Travel više ne posluje.

Novinari CNN-a Kristen Rogers i Rob Pichete potrudili su se da otkriju kako je kompanija došla do zaključka da je upravo treći ponedjeljak u siječnju najdepresivniji dan u godini.

– Kompanija je radila s psihologom na razvoju “formule za depresiju”, a njegov rezultat bio je treći ponedjeljak u januaru. Psiholog je dobio taj dan prema formuli koja je uključivala faktore kao što su: vremenska prognoza, dug nakon blagdana, mjesečna plaća, odustajanje od novogodišnjih odluka, nizak nivo motivacije, otkrili su.

Dakle, da li je Plavi ponedeljak zaista najdepresivniji dan u godini?

– Ukratko, ne, piše Guardian.

Povezani članci