Marketing X Business

Odlična godina za Toyotu u BiH: Prodaja povećana za 35 posto

N. D.

(Izvor: Marx.ba)

Direktor Toyota BH Damir Višošević danas je rekao kako ovaj uvoznik u 2023. godini isporučio rekordnih 1.051 automobil, čak 35 posto više nego u godini ranije, što je bila najuspješnija godina u poslovanju Toyote na bh. tržištu. On je ujedno najavio prodaju od 1.300 novih automobila u 2024. godini.

Kako je naglasio posebno ga raduje činjenica da je Toyota najprodavaniji brend privatnim kupcima u BiH.

– Mi smo najprodavaniji brend na poziciji privatnih kupaca, što daje još veći značaj našem prodajnom rezultatu u 2023. godini, a to istovremeno potvrđuje našu brigu prema kupcima kroz njihovo zadovoljstvo. Jedna trećina prodaje bila su hibridna vozila, dok su 66 posto činili automobili sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. No, iako se svi žele uključiti u trku električnih automobila, Toyota sa različitim tehnologijama pogona želi na svakom tržištu ponuditi ono što što tom tržištu odgovara, bilo da su to hibridi, plug-in hibridi, električna vozila, vozila na gorive ćelije ili čak vozila s pogonom na hidrogen, rekao je Višošević.

Kako je poručio, prodaja i rezultati su bitni, ali najbitnije je zadovoljstvo kupaca. Toyota u ovoj godini podiže garanciju na novi nivo. Uz 10 godina, bit će i kilometraža od 200.000 km. Nisu to jedine pogodnosti koje najavljuju iz Toyote, a prema riječima direktora Višoševića zvanična mjerenja zadovoljstva kupaca svakako govore da su na pravom putu.

No to nije sve, Toyota unutar 10 godina garancije na vozilo jednakom dužinom garantuje i na pneumatike, pa ako se bilo koja od četiri gume fizički ošteti, vlasnik ima pravo dobiti novu istih karakteristika kao kad je kupio vozilo. Šlag na tortu je Toyota osiguranje koje unutar prve godine korištenja vozila, ukoliko dođe do totalne štete, nadomješta vlasniku cijeli iznos u visini cijene fakturisanog vozila.

Očekivanja su velika i u godini koja je počela. Očekuje se da odjel postprodaje rasti za 21 posto na 4,6 miliona KM u čemu će pomoći sistem online naručivanja na servis, što je jedna od novina u ovoj godini. Po pitanju novih modela, ove godine Toyota planira osvježiti gamu sa redizajniranim bestsellerima Yaris i Yaris Cross, a novitet koji će doći kao svojevrsni “flagship” bit će novi Land Cruiser. Toyota se želi više etablirati na polju lakih komercijalnih vozila, te najavljuje dva nova modela, Proace i Proace Max. Iako je riječ o prepoznatljivim modelima iz grupacije Stellantis s kojom Toyota dijeli mehaniku i tehnologiju, iz Toyote ističu da će garancija biti najveći adut ovih vozila u odnosu na tehnološke blizance iz Peugeota, Citroena i Fiata.

Uz sve ovo, a na tome se uveliko radi, slijedi promjena u renoviranim prodajno-servisnim objektima dilera, budući da Toyota najavljuje novi “New retailer” koncept kako bi se trgovci što više posvetili svakom klijentu i kako bi se klijent osjećao ugodnije.

Povezani članci