N. D.
Oglasi za mobilne igre postaju sve lakši za igranje, a mobilne kampanje duže i moguće sofisticiranije. Ovo su ključni zaključci iz nedavnog istraživanja industrije oglašavanja mobilnih igara od strane platforme za mobilne oglase Mintegral.
SAD, zemlja sa najvišim rangom u svijetu po broju oglašivača, zabilježile su skroman rast u prošloj godini. Potrošnja na oglase za mobilne igre u SAD porasla je za 0,46%, prema novom izvještaju Mintegrala, “Stanje kupovine medija u prvoj polovini 2024.”. U istom periodu, udio novih oglašivača smanjen je za 29%.
Ukupni obim američkih oglašivača aplikacija za mobilne igre porastao je za jednu četvrtinu procenta, ostajući manje-više stabilan. Kako udio novih oglašivača opada, oglašivači s iskustvom u kampanjama aplikacija za mobilne igre povećavaju trajanje kampanja u cijelosti.
U skoro svakoj kategoriji aplikacija za igre, dužina kampanje se povećala tokom prve polovine 2024. godine, prema Mintegral studiji.
Sport je bio na prvom mjestu s prosječnim trajanjem reklamne kampanje od 47 dana. Aplikacije za društvene igre i trkačke igre zaokružile su prva tri. Sve tri ove glavne kategorije pokazale su značajno povećanje dužine kampanje i vjerovatno su područja u kojima etablirani oglašivači posvećuju više pažnje i novca za oglašavanje.
Samo u kategorijama igara Shooting i Tower Defense kampanje su u prosjeku postale kraće, a ova smanjenja su bila minimalna.
Usvajanje oglasa koji se mogu igrati više se nego udvostručilo u prošloj godini. U prvoj polovini 2024., 7% oglašivača mobilnih aplikacija za igrice usvojilo je reklame koje se mogu igrati, što je porast od 4% u istom periodu 2023.
Video oglasi ostali su ujednačeno najbolji format oglasa u svim žanrovima, čineći više od tri četvrtine oglasa u svakoj kategoriji.
Sedamdeset devet posto gejmera igra mobilne igre, što mobilne aplikacije čini najvažnijim dijelom ekosistema reklama i igara. Oglasi koji se mogu igrati s gamificiranim iskustvima i promotivnim ponudama, kada su dizajnirani ispravno, pametan su način izbjegavanja nametljivih prekida. Duže trajanje kampanje i stabilni prihodi od oglasa ukazuju na to da mnogi oglašivači aplikacija za mobilne igre kopaju dublje u ovaj dio svog miksa.